Lietuviška isterija


Ko ir reikėjo tikėtis - tauta (?), politikai (?) sukilo ir apkaltino Lietuvos prekės ženklo (brando) konkurso laimėtoją plagijavimu. Objektyvumo vardan supažindinu su keletu precedentų. Beje, gerai paieškojus, surastumėm ir antros ir trečios vietos laimėtojų analogų. P.S. To paties minimo Londono (Ontario provincija, Kanada, apie 450 000 gyv.) šūkis yra "Discover our spirit", o turistinis logotipas yra toks (paieškokime internete panašių ženklų):

P.S. Įlipome į sausakimšą traukinį paskutiniai ir todėl mums taip ankšta...

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Sie pateikti pvz. kaip tik geriausiai iliustruoja, kad Lietuvos prekes zenklas 90% kopija. Nes nuplagijuota ideja, o formos dalykai lengvai pakeiciami - arba i gera, arba i bloga puse. Indijos logo - genialus, bet tai nereiskia, kad kiti pasisavino jos ideja - jos tiesiog negalima nukopijuot
Dizainologija sakė…
anoniminiam:
"Nes nuplagijuota ideja" – pasikartosiu dar kartą - gerbiu nekaltumo prezumpciją ir vertinimas "karštomis", mano manymu, yra neprofesionalus.
P.S. Nesu atlikęs tyrimo, kuris iš čia pateiktų logų pasirodė pirmas.
Anonimiškas sakė…
Cia nereikia jokiu tyrimu daryti. Cia ir taip aisku, kad norint kazka originalaus padaryti reikia smarkiai smarkiai papluseti. Siuo atveju, nei medelis nei sauktukas nei sriftukas nieko neprideda...

Populiarūs įrašai