Neringos ženklą ir įvaizdžio strategiją kurs „PR Service“
Iki šių metų pabaigos bus sukurtas Neringos miesto prekės ženklas ir parengta įvaizdžio strategija. Šį projektą vykdys viešųjų ryšių bendrovės „PR Service/Edelman Affiliate“ ir konsultacijų įmonės „NPR“ konsorciumas, laimėjęs savivaldybės surengtą konkursą.
Projekto tikslas – populiarinti kurortą ne tik Lietuvos, bet ir kitų šalių turistų, keliautojų, verslininkų tarpe. Tai savo ruožtu prisidės stiprinant vietinę bendruomenę, vystant vietos ekonomiką ir didinant užimtumo lygį, kartu saugojant ir puoselėjant trapią bei išskirtinę Kuršių nerijos aplinką. (2007 07 11 Delfi)
Šiai dienai prekės ženklus ("brandus" arba mano terminas - "ženklemas") Lietuvoje jau turi Panevėžys ir Klaipėda (abiem kūrė "Lukrecija BBDO").
Projekto tikslas – populiarinti kurortą ne tik Lietuvos, bet ir kitų šalių turistų, keliautojų, verslininkų tarpe. Tai savo ruožtu prisidės stiprinant vietinę bendruomenę, vystant vietos ekonomiką ir didinant užimtumo lygį, kartu saugojant ir puoselėjant trapią bei išskirtinę Kuršių nerijos aplinką. (2007 07 11 Delfi)
Šiai dienai prekės ženklus ("brandus" arba mano terminas - "ženklemas") Lietuvoje jau turi Panevėžys ir Klaipėda (abiem kūrė "Lukrecija BBDO").
Komentarai