Geram vardui reikia mažiau reklamos
Kiti du genialiausi XX a. pavadinimai.
1. 1969 m. Kembridžo fizikas seras Roger Penrose vienoje konferencijoje paskelbė apie ”gravitaciškai visiškai suirusio objekto” atradimą. Salė žiovavo.
Po kelių mėnesių šį terminą jis pervadino į ”juodąją skylę” ir viso pasaulio spauda metėsi aprašinėti jo atradimą. Šiandien terminas ”juodoji skylė” yra neatsiejama pasaulinio žodyno dalis.
Kuo gi skiriasi terminas ”juodoji skylė” nuo ”gravitaciškai visiškai suirusio objekto”? Jis provokuoja, intriguoja, jaudina, yra konceptualus. Ir svarbiausia - įtikinamas.
2. George Huntington Hartfordas 1959 m. už 11 mln. dol. nusipirktos niekam nežinomos Hog Island (Bahamai) salos vardą 1962 m. pakeitė į Paradise Island. Nuo tada ji - regiono turizmo lyderė, kurios vertė pakilo iki 2 mlrd. dol. Paskutinis Jamesas Bondas - aš jo ištikimas gerbėjas ;) - ("Casino Royale") buvo filmuotas irgi čia.
Geram vardui reikia mažiau reklamos. Nes jis pats reklama.
Komentarai
dizenterija - uzkreciamoji liga, sukeliama shigella genties bakterijos. noreciau, kad ir (geras) dizainas lietuvoje taptu uzkreciamu...