Išmokti pusiausvyros galima tik ją praradus
Jei mano atmintis nešlubuoja, pirmą kartą "Narbutas & Ko" "skendo" per 1998 m. "Rusijos" krizę. Nenuskendo. Antras kartas buvo pastaroji - pasaulinė - krizė. Rodos ir vėl išplaukė. Pavydėtinas gyvybingumas. Antroji krizė išėjo kompanijai į naudą jau vien todėl, kad pagaliau jos identitetas tapo šiuolaikiškas. Redizainą kūrė diz. Vilma Laurenčikienė ir projektas, mano galva, išties pavyko.
Archaišką simboliką, banalų šriftą, nesėkmingą spalvinę gamą ir keistą juridinį pavadinimą (niekad nesuprasiu kodėl renkamasi ir kokia nauda iš XIX a. liekanos "Pavadinimas & Ko") pakeitė vien tipografinis, subalansuotų spalvų, minimalistinis logotipas. Tipografija primena šriftų kompanijos T26 "Chord" šriftų šeimą. Thumbs up!
Komentarai
Kažkoks pretenzingas. Perdaug kontrastuoja tuščios "n" "r", "u" ir pilnos "a", "s" raidžių erdvės. O tarkim "t" raidė apskritai negraži. Gal čia dėl to bandymo pritempti visas raides prie vienodos formos. Tai ir primena tokį free font from Dafont.com
ne
Suprantu, kad logas kurtas ankstyvojo kapitalizmo laikmečiu, bet visgi į jį žiūrime 2010 m., ne 1990 m. akimis. "Coca Cola" logas sukurtas XIX a., tačiau su laikmečiu ir jis buvo reguliariai atnaujinamas, pritaikant jį prie laikmečio ir kompanijos tikslų.
Antra vertus, tai studento darbas, todėl lyg ir nereikėtų jo vertinti remiantis profesionalams taikomais kriterijais.
Dėl sveitainės dizaino - patogu, estetiška, neperkrauta. Nedidelės pastabos - logiškesnė logo vieta būtų kairėje virš pilkos spalvos stačiakampio, pasigedau baldų detalių stambiu planu foto - tai patvirtintų baldų kokybę, taip pat tuščias skyrelis "Nuorodos".
Bet visgi yra vienas "bet". Titulis puslapis turėtų rodyti kompanijos statusą ir ambicijas. Pavyzdys - hermanmiller.com. narbutas.lt tinklapis sudaro "ir dar vienas LT baldų gamintojas" įspūdį. Čia jau ne dizaino, čia - brandingo užduotys. Bet tai tik mano nuomonė.