Sveiko maisto kontrataka
Naujasis mažųjų morkų brandas "Baby Carrots" nusprendė paguldyti ant menčių prastos reputacijos sūrių užkandžių ("salty snacks") pramonę ir į pagalbą pasitelkė sunkiąją artileriją - RA "Crispin Porter Bogusky". Sūrių užkandžių apyvarta vien JAV siekia 18 Mlrd USD.
Kokius ginklus pasirinko "Baby Carrots"? Pakuotės dizainą à la "Doritos", mokyklose įrengtų užkandžių pardavimo automatų tinklą, sarkastišką reklaminį šūkį "Eat 'em like junk food", žaidimą smartfonams "Xtreme Xrunch Kart", licenzijuotus produktus šventėms (pvz. Halovynui), Facebook puslapį, tris TV klipus (Indulge, Extreme ir Future), išjuokiančius tradicinius ir nesveikus sūriuosius užkandžius. Atakos biudžetas - 25 Mln. USD. Originalu ir teikia vilties, kad ir maži gali pasigalynėti su transnacionalinėm kompanijom-gigantais.
"Frito-Lay" atstovo spaudai Chris Kuechenmeister komentaras: "We're happy to serve as an inspiration. We know people don't eat enough fruits and vegetables. We applaud any effort to provide consumers with a wider range of snacking options."
Ar atsiras panašių drąsuolių Lietuvoje?
Komentarai