Pelnas bet kokia kaina



Keistoji kompanija "Samsonas" (dir. Gediminas Tilindis) turi keistai liguistą potraukį sovietiniai okupacijai. Be "Tarybinių" dešrelių ji sumanė nusivylusį dabartine santvarka Lietuvos pilietį (-ę) pagirdyti "Tarybine" degtine ("Samsono" viešaisiais ryšiais užsiima "Integrity PR").


Kaip totalus mankurtizmas tokie produktai ir idealizuojamas okupanto įvaizdis atrodo 20 000 žuvusių už laisvę partizanų, daugiau nei 300 000 ištremtų į Sibirą ir apie 50 000 ten mirusių lietuvių (tarp kurių buvo apie 40 000 niekuo nekaltų vaikų, iš kurių apie 5000 žuvo) ir 50 metų okupacijos kontekste. Kas dešimtas GULAGO kalinys buvo lietuvis. Sutikite, sunkiai įsivaizduotume, kad Izraelyje ar Vokietijoje būtų nors menkiausia galimybė pardavinėti "Nacionalsocialistinį" vyną ar alų.

Įdomu ir kas tie dizaineriai, sutikę kurti "Tarybines" etiketes (visiškas nesusipratimas automobilis ant alkoholio etiketės) bei agentūra, ėmusisi reklaminės kampanijos kūrimo.


A.Paleckis tam tikroms institucijoms rūpi, o štai toks šalies laisvės pažeminimas monetos vardan – kažkodėl ne.


Išniekinti neatpažintų partizanų kūnai.



Komentarai

Anonimiškas sakė…
Na nežinau ar viskas gali būti tik juoda ir balta. Nereikėtų visko taip suversti į vieną pusę. Ne viskas buvo tais laikasi vien tik blogai. Tada gal negerkime ir vokiško alaus dėl Hitlerio. Nepirkome Ipad dėl Japonijos reikalų.
viz3 sakė…
Žiaurieji okupantai mane netgi išmokė rašyti "sovietinei" (galūnė "-ė" ...).
Šiaip nelabai suprantu tokius pasipiktinimus. Jeigu nepriklausomybė būtų buvus atgauta 1950 metais - taip, tokios etiketės būtų buvę neįmanomos. Lygiai taip pat, kaip Rusijoj negalimas koks nors "Hitler šnaps". Jeigu karą būtų laimėjęs Hitleris, vėliavas su svastika keltumėm per jo gimtadienį, skaitytumėm apie nužmogėjusius amerikiečius ir panašiai. Čingischanas išžudė milijonus žmonių, bet Mongolijoj jis nacionalinis didvyris.
Per penkiasdešimt metų užaugo kelios kartos, kurioms žodis "tarybinis" buvo jų gyvenimas. Ir daug kam gyvenimas tada buvo kur kas geresnis, nei dabar. Į tą segmentą ir taiko prekės ženklas.
Nematau problemos pavadinimuose, tikroji bėda tame, kad lietuviai aplamai perka tokius skysčius. Lietuva pagal suvartojamo gryno alkoholio kiekį jau pirmauja Europoje. Statistikos departamento duomenimis, nuo 2000 m. iki 2005m. mirčių dėl alkoholio vartojimo skaičius išaugo 40 procentų.
Anonimiškas sakė…
Aš tokius dalykus visgi priskiriu hipstermanijai
Mantas Ket sakė…
Aš tai pritariu Robertui, geras pastebėjimas. Su tokiais komentarais "daug kam gyvenimas tada buvo kur kas geresnis, nei dabar" akivaizdi medijų įtaka, kuri sąmoningai nuteikinėja žmonės taip mąstyti ir dirba tam tikriems interesams. Šiais laikais sunku tinginiams, kurie ir yra šios reklaminės kampanijos tikslinė grupė. Kadangi taip jau sunku mums šiais laikais ir valdžia neduoda buto, tai už tai ir išlenkim po stikliuką šviežios tarybinės!

Žydai sugebėjo sutvarkyti viešuosius ryšius ir nupasakoti nacizmo žiaurumus visame pasaulyje, todėl ir nematome europoj Heil Hitler ar SS vyno ar dar ko. Reikėtų iš to pasimokyti. O dabar daug kur žmonės galvoja, kad stalinas buvo visai nieko mūsų draugas.
saltis sakė…
Zmones galvoja, kad laisva valstybe yra geras dalykas ir automatiskai nesusimastydami sio tikslo siekia. Taip ir lietuviai praeitame simtmetyje kovojo uz laisve. Taciau tokia valstybes laisve yra beprasmis dalykas. Anksciau sali valde rusu politikai, dabar ta daro lietuviai. Nematau tame jokio skirtumo. Ir vienu ir kitu atveju paprastas pilietis yra subtiliai manipuliuojamas ir surobotejes, ir tikro zmogiskumo jame beveik jau ir nebera. Ir visi kovoja uz sia iliuzine isorine laisve, visas pasaulis del to pesasi. Nors pats svarbiausias dalykas yra _vidine_ zmogaus, valstybes, zmonijos laisve.

O del dizaino. Tai nera skirtumo, koks jis ant degtines butelio. Kiekvienas dizaineris, kuris prisideda prie sio narkotiko reklamavimo, yra destrukcijos salininkas. Alkoholi, cigaretes apskritai reiketu perkelti ne i produktu, o i vaistu sriti. Ir juos turetu isskirti centralizuotu butu, be jokiu brandu, pagal kiekvieno zmogaus poreikius. O tam tikri specialistai turetu dirbti prie klausimo, kodel sitokie poreikiai kyla.
Dizainologija sakė…
Ar aš kažko dabartinėse galvose nesuprantu ar išties ekonominė negerovė taip smogė per smegenis - juodu ant balto parašyta - IŠTREMTA 300 000 GYVENTOJŲ, TARP JŲ VAIKAI, MIŠKUOSE ŽUVO 20 000, Lietuvoje tai įvardijama kaip genocidas, o jūs "Nematau tame skirtumo"???? Na, atsiprašau. Vertybių dugnas ir moralinis nokautas. Ir tuomet visai nenuostabu, kad lietuviai žudosi, degina savo kūdikius krosnyse, skandina juos statinėse, išmeta į šiukšlynus, marina badu, prievartauja dvimetes, aštuonmetes, nužudo motinas ir nupjauna joms galvas. Karo metu taip elgiamasi su "neva tai priešu", taikos metu lietuviai taip elgiasi su savo artimiausiais. Dizainas čia jau nepadės. Reikėtų mus bent 40-iai metų išvaryti į dykumą, kad apsivalytume...
saltis sakė…
as uz dykuma
Mantas Ket sakė…
Dar karta sutinku su Robertu, smogė ekonominė negerovė ir nesugebėjimas savęs išlaikyti. Aš suprantu valdžia turėjo daug įtakos tarybų sąjungoj, kaip pasakydavo taip ir būdavo. O dabar jei moki save išlaikyti, tai valdžia to daryti netrukdo, kas dirba tas duona valgo, kas nedirba tas vaikšto po kiemą su plakatu "Kubilius man neduoda valgyti".
rolandas sakė…
labai gerai Robertai kad atkreipi demesi i tokius dalykus demesi. palyginimas sio dizaino su vokisku alumi manau yra netinkamas, ant vokisku alaus etikeciu, nerasi uzraso fasistu alus.
tomas sakė…
Teko matyti Italijoje vyną "mein kampf", "A.H."... pigaus dizaino nepadoriai išrikiuotus lentynoje. Apstulbau pamatęs. Dizainas daro įtaką bet kuriuo atveju. Pažiūrėkim kas toje pačioje Rusijoje dedasi kai vietiniai skustagalviai gatvėse tampa neatsiejama kraštovaizdžio dalis. Kas toliau? (Jau girdėjom jog sausio 13d. lindom po tankais ir šaudėmės patys)
Anonimiškas sakė…
http://i41.tinypic.com/261f912.jpg
Anonimiškas sakė…
bravo
Anonimiškas sakė…
Pvz
Anonimiškas sakė…
RIMAS. Dėkui, kad palietėte šią temą. Prieš kurį laiką per "Laisvės Radiją" (rusų k.) girdėjau vieną laidą. Kalbėjo tokio fondo Rusijoje direktorius. Fondo pavadinimas "Fond buduščich teritorij" (Būsimųjų teritorijų fondas). Pavadinimas daug ką pasakantis. To fondo veiklos esmė ir kryptis - realios valstybės sienos yra ten kur siekia gyventojų metalitetas. Todėl labai kryptingai dirbama buvusių (esamų) įtakos sferų linkme. Kova vyksta dėl mūsų protų, mūsų mąstysenos krypties. Tikslas, kad mes SUABEJOTUME savo nepriklausomybe...(Paleckio veikla , "nevilties" tiražavimas per žiniasklaidą skatina emigraciją, formavimas nuomonės JIE (valdžia) ir MES (žmonės), siekimas atskiri visuomenę nuo savo išrinktos valdžios… kaip tik to ir reikėjo okupantui tą sausio 13-ą dieną, kad būtume atskirti, kad nebūtume prie Seimo su SAVO pasirinkta valdžia). "Tarybiniai gaminiai", faktiškai, yra informacinio karo sudėtinė dalis. Atkreipčiau dėmesį, kad visai nekalbama apie šių gaminių platintojus-prekybos centrus. Žvelgiant iš potrauminės psichologojos pozicijos, sovietinis teroras mūsų sąmonei padarė itin didelę žalą (mes dažnai to net nesuvokiame), dėl to (dėl suluošintos savivertės) šią situaciją vertiname labai naiviai. Todėl turime tai suprasti ir sąmoningai judėti TINKAMA kryptimi. Esmėje Lietuvoje nebuvo įvykusi desovietizacija. Ir kiek padariau išvadą, tos jėgos (ir Lietuvoje) niekada neatleis, kad tapome laisvi. Ta kova esmėje vyksta ir dabar, tik įgavusi kitas formas ...

Populiarūs įrašai