Pelnas bet kokia kaina
Keistoji kompanija "Samsonas" (dir. Gediminas Tilindis) turi keistai liguistą potraukį sovietiniai okupacijai. Be "Tarybinių" dešrelių ji sumanė nusivylusį dabartine santvarka Lietuvos pilietį (-ę) pagirdyti "Tarybine" degtine ("Samsono" viešaisiais ryšiais užsiima "Integrity PR").
Kaip totalus mankurtizmas tokie produktai ir idealizuojamas okupanto įvaizdis atrodo 20 000 žuvusių už laisvę partizanų, daugiau nei 300 000 ištremtų į Sibirą ir apie 50 000 ten mirusių lietuvių (tarp kurių buvo apie 40 000 niekuo nekaltų vaikų, iš kurių apie 5000 žuvo) ir 50 metų okupacijos kontekste. Kas dešimtas GULAGO kalinys buvo lietuvis. Sutikite, sunkiai įsivaizduotume, kad Izraelyje ar Vokietijoje būtų nors menkiausia galimybė pardavinėti "Nacionalsocialistinį" vyną ar alų.
Įdomu ir kas tie dizaineriai, sutikę kurti "Tarybines" etiketes (visiškas nesusipratimas automobilis ant alkoholio etiketės) bei agentūra, ėmusisi reklaminės kampanijos kūrimo.
A.Paleckis tam tikroms institucijoms rūpi, o štai toks šalies laisvės pažeminimas monetos vardan – kažkodėl ne.
Išniekinti neatpažintų partizanų kūnai. |
Komentarai
Šiaip nelabai suprantu tokius pasipiktinimus. Jeigu nepriklausomybė būtų buvus atgauta 1950 metais - taip, tokios etiketės būtų buvę neįmanomos. Lygiai taip pat, kaip Rusijoj negalimas koks nors "Hitler šnaps". Jeigu karą būtų laimėjęs Hitleris, vėliavas su svastika keltumėm per jo gimtadienį, skaitytumėm apie nužmogėjusius amerikiečius ir panašiai. Čingischanas išžudė milijonus žmonių, bet Mongolijoj jis nacionalinis didvyris.
Per penkiasdešimt metų užaugo kelios kartos, kurioms žodis "tarybinis" buvo jų gyvenimas. Ir daug kam gyvenimas tada buvo kur kas geresnis, nei dabar. Į tą segmentą ir taiko prekės ženklas.
Nematau problemos pavadinimuose, tikroji bėda tame, kad lietuviai aplamai perka tokius skysčius. Lietuva pagal suvartojamo gryno alkoholio kiekį jau pirmauja Europoje. Statistikos departamento duomenimis, nuo 2000 m. iki 2005m. mirčių dėl alkoholio vartojimo skaičius išaugo 40 procentų.
Žydai sugebėjo sutvarkyti viešuosius ryšius ir nupasakoti nacizmo žiaurumus visame pasaulyje, todėl ir nematome europoj Heil Hitler ar SS vyno ar dar ko. Reikėtų iš to pasimokyti. O dabar daug kur žmonės galvoja, kad stalinas buvo visai nieko mūsų draugas.
O del dizaino. Tai nera skirtumo, koks jis ant degtines butelio. Kiekvienas dizaineris, kuris prisideda prie sio narkotiko reklamavimo, yra destrukcijos salininkas. Alkoholi, cigaretes apskritai reiketu perkelti ne i produktu, o i vaistu sriti. Ir juos turetu isskirti centralizuotu butu, be jokiu brandu, pagal kiekvieno zmogaus poreikius. O tam tikri specialistai turetu dirbti prie klausimo, kodel sitokie poreikiai kyla.