Jums reikia logotipo? Klystate!
Jums reikia grafinio komunikavimo SIS-TE-MOS, kurios vedlys yra logotipas. Juk jei rimtai imatės verslo, įvertinate ir pasveriate visus rizikos faktorius – prekybos ar logistikos vietą, autoparką, darbuotojus, orgtechniką ir t.t. ir t.t.
Juk nesakote „Man visai nesvarbu, kur bus parduotuvė /sandėliai (= koks skirtumas, kur tą logą naudosim)“ ar „Man visai nesvarbu, koks bus mūsų autoparkas / kompiuteriai, svarbu, kad būtų kuo pigiau (= nereikia to logo ant automobilio klijuoti, tik nereikalingos išlaidos)“, ar „Man visai nesvarbu, kas pas mane dirbs (= su telefonu nufotkink ir bus gerai)“. Ar ne taip?
- Logotipas;
- Logotipo naudojimo vadovas;
- Kanceliarinė dokumentacija (kas iš įmonių vadovų ar dizainerių girdėjo apie Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymą Nr. V-117?) ;
- Fotografijų stilius ir komunikavimo tonas.
Logotipas – tik vienišas karys, neturintis strategų nurodymų, ką jam karo lauke daryti ir kaip elgtis. Tad tie verslininkai, kurie sako „man reikia (tik) logotipo“ mąsto labai trumparegiškai. Ir rizikingai. O tie, kas mąsto sistemiškai – laimi.
Komentarai