And the winner is...



2005 m. sausio – gruodžio mėn. įvyko konkursas Čekijos valstybės (ne turizmo) brando ženklui sukurti. Dalyvavo 190 dalyvių (3 iš užienio) su 415 projektais. Sąmata: logotipas - 18 000 €, autorinių teisių perleidimas - 12 000 €, brand book'as – 50 000 €. Finalistai: viršuje - ReDesign, Studio Najbrt 1-as pasiūlymas, Studio Heyduk, Musil & Hošek, Studio Najbrt 2-as pasiūlymas, apačioje - nugalėtojai Side2. Visuomenės emocijos kaip įprasta: čekų užsienio reikalų ministras Cyril Svoboda "Kai pirmą kartą aš jį pamačiau, buvau šokiruotas. Bet pamatęs jį antrą, trečią, penktą kartą aš įsitikinau, kad jis tinkamas".

Komentarai

Populiarūs įrašai