Logomalūnai

Daug diskusijų pasaulyje tarp dizainerių sukėlė taip vadinamas "crowdsourcing'as". Pavyzdys - australų kompanija SitePoint. Kaip tai veikia? Užsakovas (logotipo, firminio stiliaus, interneto svetainės) suformuluoja savo pageidavimus, nustato kainą, kurią skiria projektui ir terminą. Užsiregistravę svetainėje dizaineriai (ir ne tik) iš viso pasaulio pradeda siųsti projektus. Atėjus numatytam terminui, užsakovas išsirenka jam patikusį projektą. Kainos, kaip taisyklė, būna apie 100 - 200 JAV dol. Hewlett-Packard net nusipirko kompaniją Logoworks. Jos pačios žodžiais "By adding Logoworks, web-based graphic design service to our portfolio, HP can now provide the right mix of cost savings, flexibility and professional quality to help make a small business look big.”

Ši sistema jau veikia ir reklamoje - Zooppa, kurios paslaugomis jau naudojasi tokie žinomi vardai, kaip Havaianas, Murphy & Nye, Tom-Tom (tiesa, nuo to jų gaminių kaina nesumažėjo :)

Komentarai

Populiarūs įrašai