Nepilnavertiškumo kompleksas
"Kauno grūdai", kaip ir daug kitų Lietuvos įmonių, mato savyje tarptautinę kompaniją ;). O tarptautinei kompanijai (nors žinomai tik Lietuvoje), kaip žinia, reikia angilško , "Dow Jones" verto pavadinimo. "KG Group" (patikrinote? Taip taip, www.kggroup.com neturi nieko bendro su mūsiške "KG Group"). Naujojo logotipo dizaino kokybė džiugina, tačiau štai "Grūdai" rašymas didžiąja - jau analfabetiškumo pavyzdys. Be to, pavadinimo pasirinkime įžvelgiu provincialumą ir ligą, vadinimą "inicialitu"(anot Jack'o Trout'o). Ir dar - du skirtingi pavadinimai naudojami su tuo pačiu grafiniu simboliu. Matyt "KG Group" turėjo gerus konsultantus...
P.S. O vietoj Lamborghini, Hummer ir Katare gamintų oro balionų, kompanijai labiau pasitarnautų Joe Marconi knyga Cause Marketing4,75 JAV dol.
Komentarai