Kokią pakuotės dalį turi užimti logas?
Prancūzijos dizaino studija Nexteo atliko įdomų tyrimą, kuriame išanalizavo kokią dalį pakuotės užima logotipas ant 35 žinomų plataus vartojimo prekių (FMCG) prekinių ženklų pakuočių.
Daugiau nei pusė analizuotų pavyzdžių išsidėsto 30-40% apimties segmente, o tai leidžia daryti prielaidą, kad Auksinė pakuotės dizaino taisyklė galėtų būti ši: 1/3 pakuotės - logotipas, 1/3 – vizualas, 1/3 – nauda vartotojui.
Pastebimas panašus bendras elementų išdėstymas ant pakuočių skalbimo priemonių kategorijoje, tai kalba apie įtemptą konkurenciją šioje kategorijoje. O štai mineralinio vandens kategorijoje pastebimos didelės variacijos - nuo 30% (Cristaline) iki 60% (Evian, Contrex). Tai prekinio ženklo pozicionavimo kainos kategorijoje atspindys.
Konstatuojamas kai kurių specializuotų prekybos centrų masyvus investavimas į centro - kaip prekės ženklo įvaizdį (Mr. Bricolage - 20%, priešingai nei Carrefour, Auchan - vos 1%). Šis pozicionavimo tipas pakankamai populiarus D.Britanijoje ir tai yra gana logiškas žingsnis, žinant, kad D.Britanijoje prekybos centrų prekiniai ženklai sudaro net 40% bendros pasiūlos (Prancūzijoje - 25%)
Komentarai