Girdėtos istorijos
Tęsiant praeitą temą dėl Europos krepšinio čempionato 2011 logotipo. Pernai pavasarį Serbijoje įvykusio Eurovizijos dainų festivalio antrinio logo sukūrimo konkursą lydėjo "lietuviškas" scenarijus. Konkurse dalyvavo visi norintys. Prizai - 5000 eurų I-a premija, 3000 eurų - II-a ir 2000 eurų - III-a (pastebėkite – eurų, ne litų!). Konkursui buvo skirtas mėnuo. Taigi autoritetinga kelių žmonių komisija (kaip ir pas mus!) nugalėtoju paskelbė ženklą kairėje. Serbija nustėro (logą pavadino "slyva"), surinko tūkstančius parašų po protesto peticija. Konkurso rezultatai buvo anuliuoti ir...be jokių konkursų kreiptąsi tiesiai į Borisą Miljkovičių - unikalaus talento kūrėją (TV ir teatro režisierių, video menininką, dirbusį kūrybos direktoriumi reklamos agentūrose ir laimėjusį daug tarptautinių reklamos festivalių, rašytoją ir RTS TV kūrybos direktorių). Jis su savo komanda sukūrė logą dešinėje. Naujienų portalo balsavimo rezultatai parodė, kad pirmąjį logotipą tragišku įvardijo 2/3 balsavusiųjų ir tiek pat liko patenkinti naujuoju. Voila. Tai kelias, kurį ir aš nuolat (deja, nesėkmingai) siūlau Lietuvos kūrybinių konkursų organizatoriams.
P.S. Beje, oficialų Eurovizijos logotipą 2003 m. sukūrė britų dizaino kompanija "JM Enternational"
Komentarai