Geriausias yra gero priešas (Volteras)
"Good products come out of market research. Great products come from R&D. And blockbusters are born when something great comes out of the lab at the same time people want it." yra pasakęs "Gillette" generalinis direktorius (1991-99 m.) Alfredas Zeienas. 1991 m. "Gillette" sukūrė "Sensor" modelį, kurio sukūrimui išleido 275 milijonus USD. Iki 1995 m., kai pasirodė "Sensor Exel" modelis, jo parduota 2,6 milijardų vienetų. 1998 m. slapta "Gillette" laboratorija, pavadinta "The 22 Task Force", sukuria "Mach3" modelį. Apie šį projektą nežinojo net kompanijos akcininkai. "Mach3" sukūrimas kainavo" 450 milijonų USD. Ar vertėjo kompanijai daryti tokias investicijas? "Sensor" 6 pirmų mėnesių pelnas - 20 milijonų USD, "Mach3" - 68 milijonai USD. "Gillette" brando vetė - 37% (16 milijardų USD) nuo visos kompanijos vertės (43 milijardai USD, 1999 m.), tai tolygu "DaimlerChrysler" brando vertei.
Komentarai