Žanro krizė
Rugpjūčio 3 d. vienas garsus UAB/VšĮ, kurį išlaiko kitas ne mažiau garsus UAB, skubos tvarka pakvietė dalyvauti įvaizdžio atnaujinimo konkurse. Konkurso terminas buvo rugpjūčio 10 d., rezultatus paskelbė rugpjūčio 18 d., o pabaigtą ir atspaustą nemažos apimties projektą pageidavo turėti jau rugsėjo 1-ąją. Surizikavau, nors mano sėkmės prognozė (žinant šių dienų konkursus) buvo 20 prieš 80. Viskas pasibaigė eiline afera. Nugalėtoju buvo išrinktas tas, kuris (cituoju užsakovą) "pasiūlė darbus ATLIKTI NEMOKAMAI" (tai buvo ganėtinai žinoma Vilniaus reklamos agentūra), nors užduoties sąlygose apie pinigus net nebuvo užsiminta. Prisiminus gėdingą pavasarinį Valdovų rūmų administracijos konkursą-aferą, galima konstatuoti didžiulę "žanro krizę", kaip sako prof. A.Klimas. Na, bet pamiklinau ranką ir smegenis.
Komentarai