Nauja pakuotė. Be konservantų.
Tokia frazę (???) išgirdau "Elmenhorster" reklamoje, kurioje pristatoma nauja pakuotė (jei neaišku - ji dešinėje). Apie nesėkmingą "Elmenhorster"pakuotės dizaino atnaujinimą (kairėje) jau rašiau prieš metus. Ir štai, praėjus vos metams - redizainas. Ne tik pakuotės, bet ir logo. Ir vertinčiau jį kaip labai sėkmingą sprendimą - "atrasta" balta spalva (kuri išskiria iš konkurentų tarpo), archaiška logo tipografija ir kontūriniai pribumbasai pakeisti šiuolaikiškesniu, švaresniu fontu, geros apelsinų fotografijos ir jų detalizacija, anksčiau nematomas užrašas "Apelsinų sultys" tapo aiškus ir pagaliau gera pakuotės spauda. Žožiu "pridvėsusios" sultys pagaliau tapo "šviežiomis" (kiek tikrovėje tos sultys šviežios - aišku galima ginčytis). Ant pakuotės šono perkaičiau, kad kompanija irgi pakeitė pavadinimą - nuo šiol ji "Eckes-Granini Lietuva" (kompanijos tinklapyje rašoma, kad tai įvyko 2009 m. kovo 19 d.), tad laurai atitenka naujiesiems savininkams. Įtariu, kad dizainą kūrė reklamos agentūra (nors galiu ir klysti), bet dar nežinau kokia. Beje, "Elmenhorster" (pardon, ""Eckes-Granini") gamina sultis ir "Maxima" "Favorit" prekės ženklui.
Komentarai
http://www.dpjn.lv
http://www.thedieline.com/blog/2009/12/fairtrade-juice-concept.html
jei dar kartonas "celiulitinis" padarytas, tai visai wow.