Rebrandingas krizės sąlygom



Rebrandingas krizės sąlygom pilnu tempu vyksta ten, kur vaikštoma žemyn galva - Australijoje. Savo vizualinį identitetą, padedamas reklamos agentūros "M&C Saatchi" dizaino padalinio "Re", atnaujino Lietuvoje mažai žinomas bankas ANZ (įeinantis į pasaulio bankų TOP50). Biudžetas – 15 Mln USD, į kurią įeina logo liftingo darbai ir visų identiteto priemonių (iškabų, dokumentacijų, svetainės ir t.t.) atnaujinimas. Logo ir šūkio "We live in your world" brandinimui prireikė 18 mėn. Prie santrumpos ANZ "M&C Saatchi" pridūrė simbolį - lotosą. Trys jo žiedai simbolizuoja Australiją, Naująją Zelandiją ir Ramiojo vandenyno baseino Azijos dalį. Negatyve matosi žmogelis, iškeltom ranom (pasiduoda prieš visagalius bankininkus?). Lotosas taip pat, anot ANZ, simbolizuoja vienybę ir augimą. ANZ Asia Pacific generalinis direktorius Alex Thursby: “The new brand symbolizes ANZ’s strategic transformation to become a super regional bank with a strong focus in Asia Pacific.” Kada rebrandingo imsis mūsiškiai Medicinos ir Šiaulių bankai?

Komentarai

Anonimiškas sakė…
sita maciau underconsideratione. labai gerai buvo pastebeta, kad tekstine logotipo dalis prarado savo zavesi lyginant su ankstesniu, o zmogelis nukaltas nuo cingularo. pridejus Roberto pastebejima, kad vartotojas pasiduoda pries bankininkus (o gal prikaltas prie kryziaus?) ir tai, kad logotipo spalvos blankios, formos neįdomios, bendrai visa tai sudejus naujas ANZ logas yra labai BLOGAS
Arunas sakė…
Bereikalo linija skrodziancia "ANZ" paliko.
Anonimiškas sakė…
O tai kuom jau Siauliu bankas uzkliuvo? :)
Dizainologija sakė…
Banko logotipe dviračio pasigendu :)

Populiarūs įrašai