Rebrandingas krizės sąlygom
Rebrandingas krizės sąlygom pilnu tempu vyksta ten, kur vaikštoma žemyn galva - Australijoje. Savo vizualinį identitetą, padedamas reklamos agentūros "M&C Saatchi" dizaino padalinio "Re", atnaujino Lietuvoje mažai žinomas bankas ANZ (įeinantis į pasaulio bankų TOP50). Biudžetas – 15 Mln USD, į kurią įeina logo liftingo darbai ir visų identiteto priemonių (iškabų, dokumentacijų, svetainės ir t.t.) atnaujinimas. Logo ir šūkio "We live in your world" brandinimui prireikė 18 mėn. Prie santrumpos ANZ "M&C Saatchi" pridūrė simbolį - lotosą. Trys jo žiedai simbolizuoja Australiją, Naująją Zelandiją ir Ramiojo vandenyno baseino Azijos dalį. Negatyve matosi žmogelis, iškeltom ranom (pasiduoda prieš visagalius bankininkus?). Lotosas taip pat, anot ANZ, simbolizuoja vienybę ir augimą. ANZ Asia Pacific generalinis direktorius Alex Thursby: “The new brand symbolizes ANZ’s strategic transformation to become a super regional bank with a strong focus in Asia Pacific.” Kada rebrandingo imsis mūsiškiai Medicinos ir Šiaulių bankai?
Komentarai