Ar batsiuviui būtini batai?
Išties - ar klientui svarbu kokias batais "avi" jo komunikacijos (VR, dizaino, reklamos) konsultantas? Ar tuos patarimus, kuriuos parduoda jam, taiko ir sau? Ar lengva pritraukti klientų tik savo el. pašto adresu? Ar solidžiau turėti firmos adresą ar tai nesvarbu (gali būti ir gmail, yahoo ar pan.)? Ar kompanijai reikalingas logotipas? Ar ilgi tinklapių pavadinimai - funkcionalūs? Ar asketizmas parduoda? Dievaži nepriekaištauju ir neironizuoju, tiesiog mąstau žodžiais. Panašu, kad atsakymas - "nesvarbu". Juk tarp šios VR kompanijos klientų - TEO, ji laimėjusi ne vieną PR konkursų apdovanojimą...
Komentarai
ar eitumėte pas susivėlusią, nesusišukavusią kirpėją?
Žymiai gražiau susišukavusios nukirpdavo prasčiau :D
Tad svarstyti apie forma, nezinat koks jos tikslas - sorry, bet diletantiska. Pavirsutiniska.
D.K.
O kas čia apie tai svarsto? Bent suprantat _apie ką_ post'as?