Išrinktas Nepriklausomybės 20-čio logotipas
Pasibaigė dar vienas blitz (jam buvo skirta savaitė) logotipo konkursas - Nepriklausomybės 20-čio. Oficialiuoju renginio ženklu taps Giedrės Jaronytės projektas (4000 Lt, kairėje), antras liko Pauliaus Gasiūno (2000 Lt), trečias - Luko Ruškio (1000 Lt) darbas. Logotipą rinko: iš URM (konkurso iniciatorė) – inf. ir viešųjų ryšių departamento direktorius Rolandas Kačinskas, spaudos ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja Jurgita Dapkute ir spaudos ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė Mėta Mikelaitienė, iš LGDA - Giedrė Lisauskaitė–Jonušienė, Audrius Klimas ir Gediminas Lašas. Viso konkursui buvo pateikta beveik 40 darbų. Kūrybinė užduotis buvo labai aptaki: "Orientuojamės į ateitį, o ne į praeitį; nesusikoncentruojame į istorinį faktą, kalbame ne apie tai, iš kur išėjome, o kur einame, ne kokie buvome, bet kokie esame. Ženklo nereikia "įrėminti" į 20 metų laikotarpį. Jame turi atsispindėti šiuolaikiškumas, dinamiškumas, veržlumas". Įdomu tai, kad peržvelgus pastarųjų metų oficialių renginių vizualinį identitetą, jau galima įžvelgti tam tikrą nacionalinę grafinio dizaino stilistiką, atgaivinančią liaudies raštų stilizaciją (plakato Vasario 16-ajai autorė - Giedrė Lisauskaitė-Jonušienė, NATO samito Vilniuje logo dizaineris - Aidas Urbelis).
Komentarai
(Kažin ar savivaldybėje užsifrustravę kalbininkai praleis į miesto outdoorus, kol logotipas nebus užregistruotas kaip prekės ženklas)
V. Narečionis
Giedrė J.