Flower Power
Vakarų Europos pakraštys sukūrė identitetą Rytų pakraščiui. Portugalų brandingo kompanija "Brandia Central", padedama "Futurebrand", laimėjo konkursą sukurti "UEFA Euro 2012" identitetą, kuris Michelio Platini, Julijos Timošenko ir Viktoro Juščenkos buvo pristatytas 2009 m. gruodžio 14 d. Kijeve (negirdėjau, kad Lietuvos pirmieji asmenys būtų pristatę mūsų EuroBasket 2011 ženklą...). Europos čempionatas prasidės 2012 m. birželio 8 d. Lenkijoje ir Ukrainoje.
Beje, "Brandia Central" kūrybos direktorius, portugalas Helder Pombinho vadovavo "EuroRSCG Wnek Gosper" (UK) kūrybinei grupei, kūrusiai "UEFA Euro 2004" logotipą. Stilius jaučiasi.
Identiteto dizaineriai kūrybinių idėjų sėmėsi iš lenkų ir ukrainiečių liaudies karpinių - Wycinanki (ukrainietiškai - Витинанки). "The image was ready six months ago, but the process of searching for ideas to the final realization took a year" cituoja H.Pombinho ukrainiečių portalas "It's Ukraine".
Visumoje darbas atrodo įspūdingai ir yra techniškai tobulas, tačiau manęs neapleidžia mintis, kad jis gana konjuktūrinis, t.y. gėlės neutralizuoja futbolo aistrą ir įtampą. Gal tai padės britų chuliganams "nuimtų garą" ir atsivežti daug slavių sužadėtinių į britų salas? :)
Daugybę įdomių šio projekto dizaino detalių bei nuomonių rasite dizaino portale "Brand New", o identiteto kūrimo video - pačių "Brandia Central" tinklapyje.
Komentarai