5 sakiniai, 3 klaidos



Blogai, kai respektabilūs brandai (Lietuvoje) patenka į netinkamas rankas. Taip nutiko su "Mary Kay" kosmetika. Reklaminiame kalendoriuke ir dizainas silpnas, ir penkiuose teksto sakiniuose sugebėta įvelti 3 gramatines klaidas...

Komentarai

Edvardas sakė…
klientų požiūris į tekstus ir šūkius Lietuvoje daug beviltiškesnėje situacijoje nei dizainas. ne kartą pasiūlius klientui paimti copywriterį teksto ir šūkio sukūrimui, redaktorių tekstui sutvarkyti, tekdavo išgirsti atsakymą:

"na žinai, aš tų šūkių kiek nori per dieną prikurti galiu, tai tikrai nesiruošiu dar kažkam mokėti už tai"

arba:

"chebra, gerą šūkį sukurti nelengva, mes savo įmonei, kai galvojom, tai penkias valandas prie alaus praleidom"

na ir t.t.

pirmasis pavyzdys parodo kodėl taip yra, nes atseit kalbėti ir rašyti moku, tai kam man kažką imti, štai pramokčiau fotošopu, nebereiktų ir tų dizainerių.
Augis sakė…
O kodel visa tai? Ogi todel, kad daug klientu i dizainerius ar copy-riterius ziuri, perfrazuojant Marshalla McLuhana, kaip i protezus, o ne i kaip partnerius, turincius atnesti pelna. Daug vandens nutekes, kol Lietuvos verslas ims suprasti.
Albertas sakė…
... viskas ka Jus (komentatoriai) sakote, yra gryna tiesa.

Bet trys gramatinės klaidos tokiame "leidinyje" !!!!!!!!

protu nesuvokiama....

Populiarūs įrašai