Lietuviška rinkodaros strategija - kuo tyliau, tuo geriau
Nuo 2006 m. Lietuvos gamintojai gali pasinaudoti puikiu rinkodariniu ginklu - Europos sąjungos sukurtais originalų, tradicinį produktą ir produkto kilmės vietą garantuojančiais/saugančiais logotipais, kuriuos NEMOKAMAI suteikia Lietuvos Žemės ūkio ministerijoje (aišku, jei produktas to vertas).
Spėkite, kiek per 4 metus lietuviškų produktų gamintojų pasinaudojo šia rinkodariniu ginklu? Keturi...( "Skilandis", "Džiugas", "Germantas" ir "Seinijos (Lazdynų) medus")
Vadinasi:
a. Lietuvoje neturime originalių produktų (vien pažvelgus, kur gaminami lietuviški "originalūs" alūs, su tuo būtų galima sutikti)
b. Lietuvos gamintojų rinkodaros skyrių kompetencija (žinant, kokias dotacijas gauna žemės ūkis) tiesiog verčia iš koto.
(c. nežino kur kreiptis dėl dizaino: rašykite - padėsime)
P.S. O štai paraiškos "Metų gaminiui" oi kaip noriai pateikiamos, oi kaip noriai...
P.P.S. Apie Žemės ūkio ministerijos IT skyrių reikėtų atskirai parašyti, čia galima panaršyti po "paralelinį" ŽŪM tinklapį, su beviltiškai senom naujienom...
Komentarai
http://www.zum.lt/lt/naujienos/pranesimai-spaudai/&offset=1100
O dabartinės naujienos irgi nevėluoja.
http://www.zum.lt/lt/naujienos/
Tas Jūsų rastas "paralelus" tinklapis kiek stebina :)
Be to, man labai dviprasmišku pasirodė baneriukas, esantis zum.lt puslapyje, kairėje, skirtas "Žaliajai knygai. Lietuvos kaimo ateičiai". Ką Jūs apie tai manote? Plikas dėdė, su dryžuotais baltiniais. Liūdna ateitis? :)
Štai jis, jei ką - http://www.zum.lt/img/banners/page_banner_page_banner_ZK-226-84_jpg_114603_jpg_024429.jpg