Ieškoti šiame dienoraštyje
Grafinis dizainas ir brandingas (ženklodara): apžvalga ir analizė.
- Gauti nuorodą
- „Facebook“
- X
- El. paštas
- Kitos programos
Etiketės
Populiarūs įrašai
KONKURSAI IR LAIMĖS HORMONAI: NACIONALINIO DAILĖS MUZIEJAUS LOGOTIPO KŪRIMO ISTORIJA
- Gauti nuorodą
- „Facebook“
- X
- El. paštas
- Kitos programos
Komentarai
O kalbant apie galimybes naudoti kitus šriftus, tai net ne visada remiasi į išlaidavimą! Tarkim man dabar labiausiai imponuojanti "Exljbris font foundry"
http://www.josbuivenga.demon.nl/
suteikia galimybę po kelis savo šriftus atsisiųsti tiesiai iš My Fonts. Patiks naudoti, prireiks visos šeimos, įkalbėsi klientą ir nusipirkti likusius.
Su labiausiai komercializuotais šriftais juk irgi yra puikių contemporary pasirinkimų. Kad ir Klavika! Atviros, kondensuotos formos, puikus storių pasirinkimas, visi lietuviški diakritiniai ženklai... Bet ne, gauni eilinį brandbooką iš tarptautinio kliento ir matai: Dual branding policy - font: Helvetica, Futura, Arial.
Tie dinozaurų monopoliai tiek šriftų, tiek kitose srityse, atgyveno su XX a. Tas pats liečia ir PANTONE fetišizavimą visose srityse. Aišku čia sunkiau, nes neturim alernatyvos šiam monopoliui, bet tai manau laiko klausimas. Užuomazgos yra: http://opencolour.org/