Ko neišdrįsta lietuviai, padaro prancūzai
Rodos visi sutaria, kad Lietuvoje nesukuriame įtaigios socialinės reklamos. Sunku pasakyti, kas kaltesnis > kūrėjai ar užsakovai. Aišku viena > šiame media triukšmo prikimštame pasaulyje vis sunkiau būti pastebėtam, ką jau bekalbėti apie reklamos veiksmingumą. Peršasi logiškas kelias > vietoj didaktikos ir moralizavimo > šoko terapija.
Prancūzų reklamos kompanija "BBDP & Fils" sukūrė paaugliams skirtą antirūkymo kampaniją, kuri remiasi paprasta įžvalga > paaugliai yra maištautojai, nenorintys paklūsti svetimai valiai, o rūkymas, iš esmės, ir yra paklusnumas svetimai valiai.
"BDDP& Fils" kūrybininkų nuomone, ideali vizualinė šios idėjos išraiška > oralinio sekso hiperbolizacija (apačioje parašyta "Rūkyti, reiškia būti tabako vergu").
Beje, puikus plakato, kuriam iš esmės nereikia jokio vaizdą aiškinančio teksto ar verbalinio teiginio, pavyzdys.
Komentarai
Beje, nepykim ant socialinių Lietuvoje - jas daro už mažiausią kainą, o perka saugiausią variantą (kuris puikiai ir telpa mažiausios kainos (pastangų, žinių) rėmuose.