Kaip sukurti efektyvią (lauko) reklamą?
Rinkodarinių tyrimų ir inovacijų kompanijos "Eureka! Institute" įkūrėjas Doug Hall, žurnalo "Inc. Magazine" pavadintas "America's top new-product idea man", savo knygoje "Jump Start Your Business Brain: The Scientific Way To Make More Money" (beje, labai palankiai įvertintos garsiojo rinkodaros guru Tomo Peterso, nors, sprendžiant iš knygos viršelio, ji lyg ir nieko įdomaus nežada :) pateikia "Eureka! Institute" tyrimais paremtus tris pagrindinius reklamos efektyvumo dėsnius:
1. Akivaizdžios naudos vartotojui (Overt benefit) pateikimas padidina reklamos sėkmės šansus 38%
2. Tikro fakto, priežasties, kodėl verta tuo patikėti (Real reason to belief) pateikimas padidina reklamos sėkmės šansus 42%
3. Efektingas, ryškus išskirtinumo (Dramatic difference) pateikimas padidina reklamos sėkmės šansus 53%
Pasižvalgius Lietuvoje (ypač ties automagistralėm), nesunku pastebėti, kad (beveik) visos reklamos kuriamos atvirkščiai. Ir neklauskit manęs "Kodėl?" (foto - neoreklama.lt).
P.S. Apie reklamų dizaino trūkumus šįkart net neužsiminsiu...
Komentarai