(>_<)


Bevaikščiojant po miestą, ilgai netruks pastebėti ne vieną "antidizaino" ir "antireklamos" apraišką (jei esate dizaineris (-ė). Štai viena jų. Ar verta komentuoti ir baksnoti į šio pavyzdžio klaidas? Manau ne. Arba, jei nesat dizaineris (-ė), šių reklamų net nepastebėsite. Taigi, efektyvumas = 0. Ir pavadinčiau aš tai atsakomybės stoka – juk kiek sugaišta laiko, įdėta darbo, išleista pinigų, sugadinta medžiagų! :( Vardan ko? O kodėl nesuteikus dizaineriams/dizaino studentams galimybės paeksperimentuoti (palyginkite su plakatais, minėtais ankstesnėje žinutėje)?

P.S. Primenu – tai tik mano nuomonė, su kuria nebūtina sutikti.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Šiaip ši reklama skirta paprastiems žmonėms, o ne dizaino specialistams.

Man kaip paprastam žmogui ji kuo puikiausiai atlieka savo misiją - žaismingu įvaizdžiu perteikti esmę. Nebūtina kaskart šokiruoti ar suvokimą plėšyti į kelias dalis, nes dirbtinai dirginamas dėmesys galiausiai vis tiek atbunka.

Taip kad... iš didelio rašto kartais išeinama iš krašto :)
TM sakė…
Sveiki, labai smalsu sužinoti Jūsų Robertai nuomone kokios šios reklamos klaidos? Ačiū
Dizainologija sakė…
TM, o jūs pats pabandykite kritiškai įvertinti:

A. Idėją (a.k.a. koncepciją)
B. Verbalizaciją
C. Iliustracijos kokybę
D. Kompoziciją
E. Spalvas
F. Tipografiją

Ir prisiminti aristotelišką išmintį – visuma yra daugiau nei matematinė elementų suma.

Anonimui > viliuosi, kad jus - paprastą žmogų - ši reklama sugraudino ir privers mokytis suteikti pirmąją pagalbą.
Anonimiškas sakė…
Žinokit, jei reklama parodys išverstas žarnas, tokia reklama nei kiek labiau nepaskatins mokytis teikti pirmąją pagalbą :)

Ši reklama kiek didaktiška (nelyg nužengusi iš tarybinių laikų), tačiau žaisminga ir šiuo savo žaismingumu lygiai taip pat atkreipianti dėmesį. Neįkyriai.

Įtariu pastarąją reklamą kūrė mergina, tad pasirinko švelnesnį, į vaikiškus archetipus orientuotą vizualinį sprendimą. Jūs esate vyriškos mąstysenos atstovas, kuriam priimtinesnės kampuotos kompozicijos, aštresnis kontrastas, tad iš čia ir išplaukia "disconnect".

Abu matymai yra priimtini, tačiau Koršunovo teatro reklama tikrai nėra kažkuom pranašesnė, kad būtų galima liaupsinti ir kelti ant pjedestalo. Į Romą veda daug kelių. Stilistinės raiškos priemonių taip pat.
Andrius sakė…
He, kaip sakoma dėl skonio nesiginčijama, o į snukį duodama. Šiaip Anonimas nori sakyti, kad reklama graži ir tiesiog neatitinka Roberto skonio. Aiškiai matosi, kad Anonimas nėra profesionalas (aš irgi nesu), bet pastebiu matyt kiek daugiau nei Anonimas ir matau, kad reklama juokingai neprofesionali.
A. Pirma mintis pamačius (jei išvis tokią pamatai) - saugok gamtą.
B. Reklamą supranti tik perskaitęs tekstą.
C. Tas tekstas yra dar blankesnis už užrašą LIETUVOS RAUDONAS KRYŽIUS, todėl po minčių apie ekologiją, ateina mintis, kad čia tiesiog raudonas kryžius reklamuojas.
D. Ji visiškai neįtaigi ir aš veikiau nusipirksiu obuolių ją pamatęs, nei paaukosiu organą, kraują ar dar kažką ką ten reklamuoja (matot jau pamiršau).
E. Į ką taikosi tokia reklama? Į vaikus? Jei vaikus, tai vargu ar jiems patiktų tokios niūrios spalvos (ir kol jie perskaitytų tekstą).

Ir šiaip pamąstymui, ne naudingiau būtų tiesiog pridaryt daugybę stendų su schemomis kuriose pavaizduota kaip tą pagalbą suteikti, nes nuėjęs į http://www.redcross.lt/ (dar adresą reik prisiminti) nieko nerandu. Kažkodėl nestebina...
Edvardas sakė…
Kaip šita įstaiginė literatuščina įgrysus... kiek galima. Jau 20 metų galim žiūrėti į priekį, į Vakarus, į Pasaulį, o žiūrim atgal - į "Šviesos" vadovėlius.

Beje, Andriaus mintis apie schemas kaip suteikti pirmją pagalbą puiki. Nes aš pavyzdžiui nežinočiau kaip daryti dirbtinį kvėpavimą ar paguldyti žmogų su kaklo trauma. Jei vaikštant mieste bet 10 kartų mėnesio bėgyje man tai pakartotų, tai manau būtų nauda. Tik vėlgi, paveiksliukai lai būtų monochrominiai. sutelkti į veiksmo aiškumą:
http://www.geocities.jp/ychojp/ivhhn/images/instructions.jpg

Populiarūs įrašai