Įmink mįslę-devingyslę
Kaip manote, kokia tikimybė patekti į "apklausos būdu" skelbiamą grafinio dizaino paslaugos pirkimą? Matyt, kaip laimėti "Teleloto"... Grubiai tariant, VISI valstybinių (o juo labiau privačių) institucijų grafinio dizaino užsakymai patenka į "Apklausos žodžiu" kategoriją (nes darbų vertė praktiškai niekada neviršija 40 000 Lt). Mįslė – kaip parenkami apklausos dalyviai? Kalbant plačiau, problema tokia – kaip dizaineriui būti pastebėtam (ir išlikti "Top of Mind")? (Ekranvaizdis iš cvvp.lt).
Iš LR įstatymų analų:
SUPAPRASTINTI VIEŠIEJI MAŽOS VERTĖS PIRKIMAI
Perkančioji organizacija mažos vertės pirkimus gali atlikti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 2 straipsnio 15 dalyje nustatytais atvejais, kai prekių ar paslaugų pirkimo vertė yra mažesnė kaip 100 tūkst. Lt, o darbų – mažesnė kaip 500 tūkst. Lt (be PVM).
Pirkimo būdai:
Apklausa – pirkimo būdas, kai Perkančioji organizacija raštu arba žodžiu kviečia Tiekėjus pateikti pasiūlymus ir perka prekes, paslaugas ar darbus iš mažiausią kainą pasiūliusio ar ekonomiškiausią pasiūlymą pateikusio Tiekėjo;
Derybos – pirkimo būdas, kai Perkančioji organizacija konsultuojasi su Tiekėjais ir su vienu ar keliais iš jų derasi dėl pirkimo sutarties sąlygų;
Viešasis pirkimas – Perkančiosios organizacijos atliekamas ir Viešųjų pirkimų įstatymu reglamentuojamas prekių, paslaugų ar darbų pirkimas, kurio tikslas – sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį.
Apklausa žodžiu gali būti vykdoma, jeigu:
- numatomos sudaryti prekių ar paslaugų pirkimo sutarties vertė neviršija 40 tūkst. Lt., darbų pirkimo sutarties vertė neviršija 50 tūkst. Lt.;
Apklausiant žodžiu su Tiekėjais bendraujama asmeniškai, telefonu, faksu, elektroniniu paštu ar kitomis elektroninėmis priemonėmis. Apklausos vykdymas įforminamas Tiekėjų apklausos pažymoje.
Iš LR įstatymų analų:
SUPAPRASTINTI VIEŠIEJI MAŽOS VERTĖS PIRKIMAI
Perkančioji organizacija mažos vertės pirkimus gali atlikti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 2 straipsnio 15 dalyje nustatytais atvejais, kai prekių ar paslaugų pirkimo vertė yra mažesnė kaip 100 tūkst. Lt, o darbų – mažesnė kaip 500 tūkst. Lt (be PVM).
Pirkimo būdai:
Apklausa – pirkimo būdas, kai Perkančioji organizacija raštu arba žodžiu kviečia Tiekėjus pateikti pasiūlymus ir perka prekes, paslaugas ar darbus iš mažiausią kainą pasiūliusio ar ekonomiškiausią pasiūlymą pateikusio Tiekėjo;
Derybos – pirkimo būdas, kai Perkančioji organizacija konsultuojasi su Tiekėjais ir su vienu ar keliais iš jų derasi dėl pirkimo sutarties sąlygų;
Viešasis pirkimas – Perkančiosios organizacijos atliekamas ir Viešųjų pirkimų įstatymu reglamentuojamas prekių, paslaugų ar darbų pirkimas, kurio tikslas – sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį.
Apklausa žodžiu gali būti vykdoma, jeigu:
- numatomos sudaryti prekių ar paslaugų pirkimo sutarties vertė neviršija 40 tūkst. Lt., darbų pirkimo sutarties vertė neviršija 50 tūkst. Lt.;
Apklausiant žodžiu su Tiekėjais bendraujama asmeniškai, telefonu, faksu, elektroniniu paštu ar kitomis elektroninėmis priemonėmis. Apklausos vykdymas įforminamas Tiekėjų apklausos pažymoje.
Komentarai