Naujas Delfi dizainas. Ar geresnis?
Delfi atnaujino savo portalo dizainą, kurį įvardino kaip "patogesnį". Tačiau ar jis iš tikrųjų ženkliai geresnis? Mano akimis žiūrint, tai greičiau tik kosmetinis remontas. Greitomis surašiau savo karštas pastabas.
Didžiausia Delfi bėda - turgaus sindromas, t.y. noras sukišti į kv. cm. kuo daugiau informacijos, nuo kurios jau dusina. Pasekmė – šriftų ir spalvų kakofonija. Retai kur bepamatysi tokį šriftų ir jų dydžių margumyną. Tinklapis nepasižymi ir išbalansuota kompozicija (pvz. viršuje, prie logo prigrūsta daug smulkaus teksto, tušti reklamos plotai, neišbalansuotos jų proporcijos).
Yra tokia rinkodaros kryptis benchmarkingas, kuomet analizuojami rinkos lyderiai ir įdiegiama pas save tai, kas juose randama pažangiausio ir sėkmingiausio. Palyginimui įdėjau 2 kažkadais vanotus "blogiukus", Microsoft ir Yahoo! naujienų portalus. Jie informacijos chaosą dizaino pagalba suvaldė. Delfi – dar ne.
Komentarai
Čia dar Alfos komentaras ;))
http://www.alfa.lt/straipsnis/10435058/?Alfa.lt..skaityti.paprasta=2011-01-05_10-42
Faktas išlieka vienas - gyvename vaizdų pasaulyje ir anksčiau ar vėliau buvo neišvengiama kad delfis dalį pradinės informacijos iš teksto (antraščių) konvertuotų į stambias foto. Aišku 15min.lt žengė šį žingsnį iš karto ir užsitarnavo vieta TOP5-tuke. kitas klausimas kokia vaizdo ir informacijos kokybė, bet ji vienareikšmiškai nublankstą prieš reakcijos į įvykį GREITĮ, kuris be kompromisų tapo svarbiausia aksioma žiniasklaidoje. Kažkam namuose sutriko internetas, po 5 min mes jau norime matyti informaciją portaluose, kas kaip kodėl. Kažkur sprogo bomba, o pusvalandžio paduokite mums stambių nuotraukų su mėsom ir t.t.
Taigi, atsakant į Edvardo komentarą, Defi ir kitų informacinių portalų vaizdinės medžiagos kokybę galima palyginti su Bernardinų ir suprasti, kur geriau :) Aišku, skiriasi portalų tematika ir t.t. Bet... juk norisi kad ir greito maisto „restorane“ būtų bent jau švaru ir šiek tiek skanu.