Dvejopas jausmas
Atkreipiau dėmesį į Senamiestyje esančią "Rimi" parduotuvę. Kodėl žiūrint į iškabą apima dvejopas jausmas? Iš vienos pusės smagu, kad "Rimi" pažabojo įprastą prekybininkų norą būti bet kokia kaina rėksmingai matomiems, iš kitos keista – balta iškaba ant balto fono? Iš kur toks kuklumas? Ir jau visai įprastas "mums-ant-jūsų-kalbos-nusispjaust" vaizdelis – parduotuvė skirta turistams (tik angliškas "Supermarket"). Primenu, kad "Rimi Supermarket" nėra registruotas prekinis ženklas (oficialus "Rimi" pavadinimas yra "Rimi Lietuva").
Komentarai
2. Ar prie Adidas reikia paaiškinančio prierašo? Bendriniai užrašai ≠ ® brendas. Kitaip rytoj viskas bus angliškai. O tai man laaabai nepatiktų.
3. Adell Taivas Ogilvy. Reklamos agentūra.
4. Užsuk kartais į vpb.lt
opel. galėtų dar ant automobilių rašyti automobilis opel :) juk neprivalu prie prekių ženklo prirašyti ir jo funkciją, paskirtį, etc.?