Skausmingas rebrandingas
Jau senokai baigėsi informacijos kampanija, anonsuojanti, kad "Ragutis" susigrąžino senąjį istorinį pavadinimą "Volfas Engelman". Keitimo motyvas – pasiūlė kolektyvas (!?). Gal senasis pavadinimas tiesiog susidėvėjo? Kažkokių rimtų strateginių priežasčių "Ragutis" taip ir neįvardijo. Bus įdomu ateityje sužinoti ar rebrandingas išties pateisino kompanijos lūkesčius.
Tačiau tokio kalibro kompanijai nedovanotinai ilgai nepavyksta įdiegti naujosios svetainės, panašu, kad nesinchronizuoti veiksmai su naująjį tinklapį kuriančia kompanija. Bene du ar tris mėnesius matomas tas pat anonsas – "Jau greitai". O ir landa palikta – iš http://ragutis.lt/ galima atsisiųsti fotografijų archyvus.
Beje, kalbant apie naująjį kompanijos logotipą - kas jį sukūrė nežinau, tačiau paties alaus "Volfas Engelman" etiketės logotipas gimė firmoje "Lukrecija BBDO". P. Garkausko nuotrauka.
Tačiau tokio kalibro kompanijai nedovanotinai ilgai nepavyksta įdiegti naujosios svetainės, panašu, kad nesinchronizuoti veiksmai su naująjį tinklapį kuriančia kompanija. Bene du ar tris mėnesius matomas tas pat anonsas – "Jau greitai". O ir landa palikta – iš http://ragutis.lt/ galima atsisiųsti fotografijų archyvus.
Beje, kalbant apie naująjį kompanijos logotipą - kas jį sukūrė nežinau, tačiau paties alaus "Volfas Engelman" etiketės logotipas gimė firmoje "Lukrecija BBDO". P. Garkausko nuotrauka.
Komentarai