Gal mes kūrybiniai impotentai?
FIBA organizuojamų Europos krepšinio čempionatų istorijoje neįprasta, kad oficialios atributikos gamyba būtų patikėta nacionaliniam verslui. Sakyčiau FIBA patikėjo visai be reikalo.
"Lietuvos žiniose" – panegirika bekraščiam lietuviškam kūrybingumui (net kilo įtarimas, jog tai užsakytas straipsnis):
"Geros kokybės gaminį gal ir nesunku pagaminti, sunkiausia - sugalvoti gerą idėją (suprask bažnyčios ir yra ta puikioji idėja). Man labai smagu, kad mūsų kurta čempionato atributika itin išskirtinė. Tai pastebi ne tik FIBA atstovai, bet ir sirgaliai“, - "Lietuvos žinioms" sakė M.Balčiūnas.
"Tai labai šaunu, nes sukurti produktus, kurie reprezentuotų ir krepšinį, ir šalį, ir jos tradicijas, nepaprasta. Mūsų gamintojai tą darbą atliko puikiai", - pasididžiavimo verslininkų išradingumu neslėpė M.Balčiūnas.
"Šiame regione esame "kiečiausi" sporto sirgalių atributikos gamintojai, dantis pravalgę - sugebėjome įtikinti ir FIBA", - nesikuklino "Ivegos ir Ko" vadovas Vytautas Auželis.
Susidaro įspūdis, kad įmonė padarė rinkos tyrimą, po kurio paaiškėjo, kad krepšinio sirgaliai – kunigų seminarijos seminaristai ir keliaujantys maldininkai, kurie noriai pirks marškinėlius už 70 Lt. Ir net FIBA tuo patikėjo! Dieve, nejau Lietuvoje verslininkai neturi interneto? Nejau jie nematė dizaino, dėl kurio vakariečiai alpsta ("Christian Audigier", viduryje)? Nejau nematė puikaus ir finansiškai sėkmingo Niujorko undergroundo ("Electric Zombie", dešinėje)? Nejau "didžiausia ir pajėgiausia Baltijos šalyse" neturėjo kelių litų padoriam savo firmos identitetui ir tinklapiui (Joomla "ProMusique" šablonas, padailintas Comic Sans) bei fotosesijai sukurti? Ponai, užsukite į "The Affair" – žagtelsite.
Ech, kaip mes beviltiškai nutolome nuo Š.Marčiulionio-Grateful Dead kūrybinės anarchijos... Kur dingo "draivas"?
Komentarai
Jau vien iš www.lafraise.com kiek idėjų galima pasisemti!
beje, koks pastatas ant Vilniaus marškinėlių? trakų pilis? :)
http://www.ivega.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/Mar__kin__liai_V_4de88ef78f2b9.jpg
http://www.lrytas.lt/-13104583881310063419-sirgti-u%C5%BE-lietuvos-rinktin%C4%99-su-garsiausi%C5%B3-dizaineri%C5%B3-mar%C5%A1kin%C4%97liais-nuotraukos.htm
Nežinau kaip Statkevičius ar Piekautaitė padėjo parašus po savo gaminiais.
Kita kalba yra nuotraukos, kuriose nei kontrasto nei apšvietimo anei modelių atrankos.
Dar galite įvertinti LT identity atributiką http://www.kalnapilis.lt/krepsinis/marskineliai
Čia jau aš šališkas, bet manau pavyko gerai. Kiek tai įmanoma, kai bendro tikslo siekia du skirtingų gabaritų prekių ženklai.
p.s. Grateful Dead estetika asmeniškai man ne prie širdies. perdaug chaotiška, o tie trispalvės persiliejimai kaip iš psy-tranzerių festivalio :)
Čia tas garbinimo atvejis, kai anksčiau ir žolė žalesnė buvo.
O "Stiliaus" kolekcijos stlius lyg palukęs iš 80-ųjų žurnalo "Banga" (vykęs gal tik Žiugždienės projektas). Blogai, kai dizaineriai neišmano žanro specifikos ((ar neįsigilina į ją).
"Grateful Dead" projekto esmė ne dizaine, o PRe + nusistovėjusių kanonų laužyme. Tai co-branding pavyzdys, apie kurį 90-aisiais ne ką tenutuokė. Mano giliu įsitikinimu maža šalis marketingo karus turi kariauti pagal Mao taktiką, jei tik ji siekia, kad pasaulis apie ją žinotų.
Beje, kažką panašaus pakartojop "LT United" Eurovizijoje.
Gal nieko ypatingo, gal yra prie ko prikibti, bet tokiu man asmeniskai ne geda ir apsirengti butu...
http://www.balsas.lt/07/13/60f21f3c2f932c4199f91d6432d52f33_px600.jpg
http://s001.radikal.ru/i194/1107/79/802f263343a3.jpg