Geriausio turizmo šūkio rinkimai: Latvija pirmauja, Estija - tarp blogiausių
Garsiųjų kelionių gidų leidėjo "Lonely Planet" portale vyksta geriausio šalies turizmo šūkio rinkimai.
Kategorijoje "Best European Travel Slogan: The Shiny Chalice Award" pirmauja Latvijos šūkis "Best enjoyed slowly" surinkęs 44.1% balsų (šūkį ir visą naująjį įvaizdį 2010 m. laimėjusi konkursą sukūrė RA "Adell Saatchi & Saatchi", o apskritai ši naujoji Latvijos turizmo brando plėtros koncepcija latviams kainavo 10 846 LV (apie 53 000 LT).
Kategorijoje "Most Suggestive European Travel Slogan: The Wink-Wink Badge" pirmauja – koks siurprizas! – Lietuva su "See It! Feel It! Love It!" (Pamatyk! Pajausk! Pamilk) surinkusi 33.60 % balsų (antras – Slovėnijos "I Feel sLOVEnia" su 31.66 % balsų). Beje, šio šūkio (berods sukurto Valstybinio turizmo departamento stendui parodoje "Vivattur 2011") niekur, išskyrus ant kelių VTD leidinių, nesu matęs naudojant.
Kol kas šiuose rinkimuose balsavo 1463 žmonės. Beje, "Adell Saatchi & Saatchi" pigiai išsisuko loge panaudoję olando Jos Buivenga sukurtą ir nemokamai platinamą "Diavlo" šriftą :)
Komentarai
Beje, dėl Latvijos turizmo brando plėtros koncepcijos, tai įdomu kas į tai buvo įskaičiuota? Nes 53 000 Lt atrodo kukliai valstybės brando mąstu. Netikiu, kad čia sutyrimais ir plėtros koncepcija, o latviškai neskaitau.
http://tava.gov.lv/en/latvian-tourism-image
Greičiausiai 50 000 Lt kainavo logas, šūkis ir brandbookas. Targeto tyrimai, matosi, irgi buvo padaryti (matyt už atskirą kainą).
Įdomu ir tai, kad analogišką koncepciją (In Praise of Slow) buvo pasiūliusi DDB pirmajame - anuliuotame - Lietuvos PŽ kūrimo konkurse.