Originalumo paieškos

Visi trokšta surasti tą vienintelį originalų ir nepakartojamą sprendimą. Tačiau gyvuoja teorija, kad idėjos sklando ore ir vienu metu gali aplankyti kelias galvas. Viršuje - "Moving Brands" logotipas media tinklui, apačioje - "Porkka & Kuutsa" logotipas Suomijos Žemės ūkio gamintojų ir miškų savinkų centrinei sąjungai. 

Komentarai

Edvardas sakė…
Tikrai taip, bet visų logotipų neperžiūrėsi ir nežinosi. Regis sukuri, džiaugiesi, o paskui po metų pamatai, kad va 2010 logotipų knygoje yra įdėtas panašus. Pikčiausia, kad klientas, pamatęs tokį panašumą kažkada gali atsiųsti tokį va jpg kaip patalpinote jūs :) su klausimu "ar nepasisėmei idėjų iš kur nors". Paskutinius 3 atvejus, kuriuose įžvelgiau panašumų mačiau būtent 2010 metų logotipų knygoje, tad situacija gelbsti 2 aspektai:

a) dar galima būtų pasiaiškinti tiksliau, kurį mėnesį, kuris yra sukurtas ir paviešintas. gali būti, kad mano pirmiau
b) reiškia bent šaudau ne pro šalį, o pataikau į tendencijas.

Bet bendrai žmonėms išsivystė per didelė plagiato ieškojimo manija, nes kartais, kai parodo 2 pavyzdžius, kurie jų nuomone (paprastų žmonių, ne dizainerių) yra vienas kito plagiatas, tai aš kaip dizaineris tik gūžteliu pečiais, nes tokiu atveju trapeciją galima būtų apkaltinti kvadrato plagiavimu.

Populiarūs įrašai