Originalumo paieškos
Visi trokšta surasti tą vienintelį originalų ir nepakartojamą sprendimą. Tačiau gyvuoja teorija, kad idėjos sklando ore ir vienu metu gali aplankyti kelias galvas. Viršuje - "Moving Brands" logotipas media tinklui, apačioje - "Porkka & Kuutsa" logotipas Suomijos Žemės ūkio gamintojų ir miškų savinkų centrinei sąjungai.
Komentarai
a) dar galima būtų pasiaiškinti tiksliau, kurį mėnesį, kuris yra sukurtas ir paviešintas. gali būti, kad mano pirmiau
b) reiškia bent šaudau ne pro šalį, o pataikau į tendencijas.
Bet bendrai žmonėms išsivystė per didelė plagiato ieškojimo manija, nes kartais, kai parodo 2 pavyzdžius, kurie jų nuomone (paprastų žmonių, ne dizainerių) yra vienas kito plagiatas, tai aš kaip dizaineris tik gūžteliu pečiais, nes tokiu atveju trapeciją galima būtų apkaltinti kvadrato plagiavimu.