Galutinė Kauno brando konkurso dalyvių eilė
2 vieta – UAB "Ad Love" (Vilnius)
3 (dar viena, kaip bokse) vieta – VšĮ "Lietuvos idėjų forumas" (renginių, švenčių organizavimas, Kaunas)
Mano projektą (ir, matyt projektą "Geram miestui – gerą įvaizdį") atmetė, nes antrame voke, kuriame pateikimi autoriaus rekvizitai, nesurišau ir nepasirašiau įdėtų dviejų lapų - paraiškos ir sąžiningumo deklaracijos. Galima piktintis, kad logikos tokiuose reikalavimuose nėra (pvz. ant vieno iš dokumentų pateikti visi autoriaus rekvizitai, kam dar parašas?), bet yra kaip yra ir po mūšio kumščiais nemosuojama, juolab, kad projektas buvo reitingo apačioje.
Įdomu tai, kad fizinių asmenų čia nėra. Tai reiškia, kad viešieji kūrybinių paslaugų konkursai laisvai samdomus dizainerius (šiuo atveju) savo sudėtinga dalyvavimo sistema atstumia. "Supaprastintas" skamba kaip ironija... Įdomu ir tai, kad smulkios firmelės (VšĮ ""Lietuvos idėjų forumas", UAB "Kaffka") aplenkė milijonines apyvartas generuojančią UAB "PIAR".
Istorijos pabaigai 7-ą vietą užėmusio Gintauto Misiukevičius (UAB "Misiukevičius ir partneriai") mintis konkurso metu – "Reikėjo prieiti prie pačios idėjos ir iš pradžių apibrėžti tą Kauno identitetą, išsiaiškinti, kas yra tas Kaunas, po to bandyti rasti vizualinę išraišką arba kažkokį Kauno, kaip miesto, šūkį“.
Komentarai
tiesiog skiri tam 20 min ir susitvarkai...
nervuoja, bet ne priežastis nedalyvauti konkurse