Į brandingo traukinį pagaliau įsėdo ir JAV


"Brand USA" (buv. "Corporation for Travel Promotion") buvo įkurta 2010 m., jos tikslas – skatinti keliautojus iš viso pasaulio aplankyti JAV. Ši PPM tipo (public-private marketing, todėl JAV mokesčių mokėtojams ši iniciatyva nieko nekainavo) įstaiga skatins ir įkvėps – kaip formuluoja Brand USA savo tikslą – keliautojus atrasti neišsemiamas Amerikos galimybes. 


Nepavydėtinai sunki JAV brando kūrimo užduotis buvo patikėta kompanijai "The Brand Union", seniems brandingo vilkams.  Kap pažymi dizaineris Armin Vit, pozityviausia naujojo ženklo pusė ta, kad jis nekartoja raudonos-mėlynos spalvos ir žvaigždučių–brukšnelių klišės. Tačiau logas iš taškų nėra originali naujiena, pvz. Johnsonbanks tokiame stiliuje sukūrė St David's, o Continuum – Design Museum Boston identitetus.


"Brand USA" misija: "To encourage increased international visitation to the United States and to grow America's share of the global travel market. In doing so, we aim to bring millions of new international visitors who spend billions of dollars to the United States, creating tens of thousands of new American jobs. 


Apie logą: "The Brand USA logo was designed to capture the American spirit and create a fresh new brand identity that welcomes the world to come experience the boundless possibilities in America. It is not about patriotism, flag waving or chest beating. It is meant to be welcoming, unexpected and inclusive. It celebrates the idea that no one thing defines the USA - but that each visitor interaction and each experience helps create the distinctly dynamic fabric of the American experience."


Iš "The Brand Union" pranešimo spaudai: "The design captures the spirit of the United States: Authentic. Optimistic. Unexpected. Inclusive. Endless Possibilities."


Logotipo inauguracija įvyko lapkričio 8 d. Londono Nacionaliniame jūrų muziejuje. Fotografijos iš šio renginio įdėtos "Brand USA" facebooke.








Video (spausti ant paveikslėlio)

Komentarai

Populiarūs įrašai