Košmaras Arimų gatvėje
Arimų gatvėje įsikūrusi UAB "Vilniaus alus", kurios rinkodaros skyrius laimina štai tokius dizaino ir iliustracijos perliukus. Kažin kokį diplomą reikia turėti, kad priimtų dirbti "Vilniaus alaus" rinkodarininku?
Iliustracija nusipelno atskiro "pagyrimo". Tiek siužetine, tiek atlikimo prasme. Matyt UAB "Vilniaus alus" taupo rinkodaros biudžetą ir rinkodarininkai ar jų atžalos patys kuria iliustracijas. Kitokio paaiškinimo nerandu. Išskirtinis ir šriftas, jo komponavimas bei spalvos.
B pusėje užrašytas gilus sakinys "Bokalas šios giros leis vyresniesiems prisiminti jaunystę, o jaunimui – geriaus suprasti savo tėvus. Nes kartos keičiasi, o tikra gira – ne". O kadangi A pusėje uždėtas išpreparuotas SSRS laikų "znak kačestva" (kokybės ženklas), pragmatika tokia – tikra gira buvo SSRS laikas statinėse. Kaipgi, pamenu vaikystėje tuose "tikros giros" bokaluose neretai ir kirmėlių rasdavau.
Oi tas "Stokhalmo sindromas". Nors tikslesnis įvardijimas – žaidimas nostalgijos jausmais socialistinei santvarkai, kai nebuvo anei prekių, anei "E" priedų. O gal kas užkibs ir šimtinę-kitą užsidirbsime? Būtent tai sąlygoja visokių SSRS degtinių, "Tarybinių dešrų" ir pan. bujojimą. Apie tai štai ir nesenas straipsniukas vtv.lt. Klausimas - ar rinkodara ir etika Lietuvoje suderinama?
Komentarai