Atėjo Jay-Z ir padarė tvarką
Jay-Z mėgsta ne tik hip hopą, bet ir krepšinį. Todėl su M.Prochorovu susimetė ir nusipirko NBA"New Jersey Nets" klubą ir iškart pervadino jį į "Brooklyn Nets". O kad visi pamatytų, kad Jay-Z ne tik kietas muzikantas, bet ir dizaineris, atnaujino jis ir klubo logotipą. Rašo, kad savo rankomis (?). Sutaupė baksų. Ir spalva parodė, kas čia valdo. Rezultatas, aišku, apgailėtinas. Ypač tipografija.
(Teisybės dėlei reiktų paminėti, kad ir dauguma "krepšinio šalies" klubų su dizainu ir geru, stipriu įvaizdžiu stipriai susipykę).
Tarp kita ko, tai ne pirmas kartas kuomet garsūs atlikėjai imasi dizainerio darbo – štai Lady Gaga tapo Polaroid kūrybos direktore, o Will.i.am – Intel. Matyt iš muzikos jau sunku prasimaitinti. Ko gero, ši mada atkeliaus ir į Lietuvą (jau matau Rytį Ciciną "Lietuvos geležinkelių" kūrybos vadovu).
Komentarai