Geruliai
Kaip matome, Lietuvoje dizaineriui darbo – nearti dirvonai. Daugelyje kompanijų dar rinkodarinis akmens amžius, nors gyvename, rodos, XXI-ąjame, Europoje. Keista, kad to nesuvokia įmonių vadovai. Nors štai filosuodami teigia visai ką kitą: "Creativity and inventions in business, philosophical look in daily routine, meaningful desires and goals in next thousand years of Lithuania", sako vienas iš šių kompanijų direktorių. Matyt vyrauja įsitikinimas, kad tiek B2B, tiek B2C sektoriuose kompanijos "drabužiai" nėra svarbu. "Sueis" ir panešioti treningai...
Ir dar vienas – vilniškė UAB "Įrengimas", kuri randa pinigų remti KK "Rūdupis", bet jų neturi geram savo įvaizdžiui susikurti:
Komentarai
Kas dėl Paliūties, tai gamybos prasme jie maudosi šlovės spinduliuose, eksportas eina į didžiausius mažmeninius aprangos prekybos tinklus Europoje. Tai, kol sekasi, kam tas logo keitimas :)
Bendrai apie verslumą pastaruoju metu LABAI patinka Laurso mintys: http://www.pinigukarta.lt/blog/kolumnistai/kodel-lietuvoje-neimanoma-sukurti-facebook
Kad viskas neatrodytų niūru, tai noriu pasidžiaugti ir gerais pavyzdžiais. Pavyzdžiui kaip sekasi Eglės Žiemytės D.EFECT. Ten tai ko reikia: kūrybos + suderintos gamybos pajėgų sinergija.
Birželio gale dalyvausiu seminare: MADOS RINKODARA ŠIANDIEN: AKTUALIJOS IR TENDENCIJOS. KURIMAS IR POZICIONAVIMAS.
tikiuosi pasisemti minčių ir inspiracijų :)
p.s. beje, Paliūties ir aš pats neperskaityčiau, jei nebūtų tekę lankytis gamykloje.
Moods of Norway - labai geri!
Ačiū už knygos rekomendaciją.