Jei neturi apie ką kalbėti - geriau patylėt


UAB “Kalnapilio – Tauro grupė” Vilnių "papuošė" lauko reklama, kurios geriau nebūtų darę. Kam apskritai švaistyti pinigus, jei neturi ką pasakyti? Kalbėdamas apie nieką, vargu ar kam patiksi. Nei dizaino, nei idėjos. Priminimas apie save? Vargana taktika...

Oi, jau ta lietuviška reklama.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Na atsižvelgiant į tikslinę auditoriją (bomžiukai, kurie yra smerkiami už alkoholizmą), tai žinutė ir sprendimas gal net ir visai taiklūs (atkuria bomžiuko pasitikėjimą, sustiprina identitetą - jis vyras ir todėl geria bambalį, šalin visus moralistus). Žinoma, tokia reklama skatina degradacija.
Dizainologija sakė…
Man rodos valkatėlėms Tauras per brangus. Mačiau, kad jie perka Optima, Cento ir pan. birzgalus.
Anonimiškas sakė…
Galbūt Tauras yra šventadienio bambalis. Galų gale - tai tik simbolis, tuo pačiu darantis reklamą Optima, Cento ir visiems tiems, kuriuos panašiai taip (kaip senais laikais tomahauką) gali į ranką paimti ir pasijausti tikru vyru. Turbūt ne netyčia šalia kioskelių ir pats stendas stovi.
Anonimiškas sakė…
Pats sloganas irgi pusiau pavogtas. Buvo toks populiarus: a la “subalansuotas moterims, bet tiks ir vyrams“ ar pan. Nereikia būti dideliu specu, kad iki to prisigalvoti...

Populiarūs įrašai