Detalės jėga
Siūlau pažaisti atmintį lavinantį žaidimą – ar iš logotipų detalių atspėsite Lietuvos įmonių logotipus? Tai parodo, kad logotipas turi būti tiek charakteringas, kad net iš jo detalės būtų galima atspėti įmonės pavadinimą.
Logotipo atpažįstamumo idėja tiesiogiai siejasi su "Coca Cola" butelio forma, kurią dar 1915 m. sukūrė JAV "The Root Glass Company" darbuotojas Earl R. Dean. Tais metais "Coca-Cola Company" paskelbė konkursą sukurti išskirtinės formos buteliuką. Viena iš sąlygų skelbė: "a bottle which a person could recognize even if they felt it in the dark, and so shaped that, even if broken, a person could tell at a glance what it was."
Visa tai – dėl išsiskyrimo iš konkurentų.
Komentarai
2 – Maxima
3 – Orlen
4 – IKI
7 – Lietuvos geležinkeliai
9 – Lietuvos dujos
Kiti ne tokie akivaizdus, nors vienuolikto varpelis tikrai matytas.
6 - Achema
12 - Respublika