Detalės jėga


Siūlau pažaisti atmintį lavinantį žaidimą – ar iš logotipų detalių atspėsite Lietuvos įmonių logotipus? Tai parodo, kad logotipas turi būti tiek charakteringas, kad net iš jo detalės būtų galima atspėti įmonės pavadinimą.

Logotipo atpažįstamumo idėja tiesiogiai siejasi su "Coca Cola" butelio forma, kurią dar 1915 m. sukūrė JAV "The Root Glass Company" darbuotojas Earl R. Dean. Tais metais "Coca-Cola Company" paskelbė konkursą sukurti išskirtinės formos buteliuką. Viena iš sąlygų skelbė: "a bottle which a person could recognize even if they felt it in the dark, and so shaped that, even if broken, a person could tell at a glance what it was."

Visa tai – dėl išsiskyrimo iš konkurentų.

Komentarai

Turboink sakė…
1 – Norfa
2 – Maxima
3 – Orlen
4 – IKI
7 – Lietuvos geležinkeliai
9 – Lietuvos dujos

Kiti ne tokie akivaizdus, nors vienuolikto varpelis tikrai matytas.
mindE_M sakė…
11. Lietuvos energija. Čia lempa, ne varpelis:-)
Joris sakė…
8 - Lnk
6 - Achema
12 - Respublika
Albertas sakė…
10 - lesto
Anonimiškas sakė…
Deja atspejau tik 7 Lietuvos Gelezinkeliai ir turbut 11 Energetikos ir technikos muziejus. Bet nelabai stengiausi gilintis. Vadinasi logotipai nera pakankamai akivaizdus. Ypac koks Lesto, kuris banalus iki begalybes arba Norfa, Maxima, absoliuciai neturintys charakteringumo...

Populiarūs įrašai