Šriftai, šriftai, šriftai...

Tipografika – lietuvių g'dizaino achilo kulnas. Nesuprantu, kas mūsų dizaineriams trukdo tiksliai parinkti (arba sukurti) šriftus. Biudžetai? Mano pasiūlymas "Smilė" šrifto atnaujinimui.

Komentarai

Um. Man tai 'prieš' variantas atrodo geriau.
Kodėl toks variantas blogai?
Roma sakė…
Kodėl norit sunaikinti širdelės formos simbolį, gal čia tokia logo prasmė - perteikti meilę pirkėjui? Aš tai spėju, kad jie tai bando parodyti. Nebent norėtų specialiai supanašėti su "Margarita" ir todėl išryškino "m" :)
Dizainologija sakė…
Jei trumpai, tai - "The Wow Factor". O kad apie jį sužinotumėte daugiau, jums reikia stoti į VDA GDK ir po trejų-ketverių metų sužinosite. Taipogi neprošal paskaityti:

"Package Design Workbook: The Art and Science of Successful Packaging" by Steven DuPuis and John Silva,
"Packaging Design: Successful Product Branding From Concept to Shelf" by Marianne R. Klimchuk and Sandra A. Krasovec
"Really Good Packaging Explained: Top Design Professionals Critique 300 Package Designs and Explain What Makes Them Work" by Rob Wallace, Bronwen Edwards, Marianne Klimchuk, Sharon Werner.
Dizainologija sakė…
Ne visos plastinės operacijos būna sėkmingos ir reikalingos. Po "chirurgo" intervencijos gavosi nei "m", nei širdis". Ir visuotinai priimta meilės spalva tikrai ne tamsiai mėlyna.
Albertas sakė…
Nesu baigęs dizaino mokslų, tačiau antrasis variantas man tiesiog per riebus ir .
Spalva mėlyna, man regis, kad parinkta dėl to, kad pati „Ringuva“ ir kiti ženklai - mėlyni.

Deja, būna ir atnaujinimai ne visada pavyksta. Pvz. GAP pavyzdys – netikiu, kad ten kokie „tepleptikai“ buvo atnaujinę logotipą.
Tokiu būdu kažkaip tarsi grįžtama atgal.

http://i2.cdn.turner.com/money/2010/10/08/news/companies/gap_logo/gap_logo.top.gif
Anonimiškas sakė…
Pirmasis tiesiog nesiskaito. O tai nėra man, kaip pirkėjai, labai malonu. Sutrinki, kai nėra sklandumo tekste, vaizde, kurį matai.
Ir su jokia meile ženkle esanti "m" raidė, asmeniškai man, nesiasocijuoja. Nebent kažkur tai su odontologinėmis paslaugomis...
Anonimiškas sakė…
Abu baisus, bet pirmajame yra nros laselis identiteto.
Dizainologija sakė…
Muilas ir nebūna liesas. Be to - kažkodėl komentatoriai mano pasiūlymą vertina kaip komercinio užsakymo, kuriam paskirtos ilgos darbo valandos, pristatymą. Primenu - tai tik koncepcinis pasiūlymas tam, kad parodyti galimą efektyvesnės komunikacijos kelią.

O dėl GAP logo atnaujinimo - akivaizdu, kad tai GAP vadybos skyriaus logo "tobulinimo" vizijos įgyvendinimas. Dizaineriai čia tebuvo įrankiu. Bet kuris sveikai mąstantis dizaineris (net ir studentas) vargu ar tokį sprendimą siūlytų. Šiame kontekste, beje, labai sveika paskaityti sociologo Malcolm Gladwell straipsnį "The Talent Myth" http://www.gladwell.com/pdf/talent.pdf
Anonimiškas sakė…
Netinkami šriftai.
1 var. M raidė, kažkodėl primena dantį arba užpakalį.
2 var. neskaniai storas ir visiškai nederantis prie bendro stiliaus.
Dizainologija sakė…
Prieš rašydami, jūs gerai pagalvokite - ar kas kreipia dėmesį į anoniminių komentatorių komentarus? Aš - tikrai ne, galite būti ramūs :)
kubacreative sakė…
Labai gerbiu Roberto nuomonę, bet sutinku su anonimais – 2. variante tikrai šriftas per stambus, kyla asociacijos, kad naudodamas šį muilą (kažkokiu būdu) tapsi storas kaip ir pats pavadinimas. O pats šriftas tikrai patrauklus ir draugiškas..
Unknown sakė…
Mielas Robertai, infantiliai skamba Jūsų prieštaravimai "visiems, kas nepritaria Jūsų nuomonei" - su tokiu požiūriu geriau rašyti dienoraštį į sąsiuvinį..
Edvardas sakė…
Jei lentynoje reikia aiškaus prekės ženklo atpažįstamumo (jis turi reputaciją), tai Roberto pasiūlytas variantas tikrai geresnis. Pagalvokit koks margas yra buitinės chemijos segmentas parduotuvėse ir ten pakuotėse maksimaliai aiškiai pirmu smuiku groja pavadinimai. Siūlomas šriftas toks user friendly, modernių formų, gal galima būtų kalbėti apie viena pakopa laibesnę garnitūrą, bet tai jau detalės.

Ir man taip pat nepatinka, kai raidžių formos prievartaujamos. Toks įspūdis susidaro, žvelgiant į raidės M transformaciją. Ir, kaip buvo paminėta, vaizdas krypsta į odontologijos sritį
Deimantė sakė…
Matosi, kad užsakovai bandė prekės ženklui suteikti reikšmę. (aš amsneiškai jos nelabai suprantu). Galbūt "smilė" tai iš nagliško "smile" - šypsena. tai susiejo su šiluma ir meile... Bet tada ir reikjo daryti smile o ne heart. Pvz.: iš "s" raidės išvinguriuotų lūpos formą, šypseną. Tomet nebūtų sąsajų su "m"argarita linija, kur akcentuojama M raidė.

Roberto siūlomas - išsiskiriantis ryškus. Bet trūksta moteriškumo, lengvumo. Pats šriftas galėtų kažkokią reikšmę perteikti.
Deimantė sakė…
* persiprašau už klaidas per skubėjimą.
Dizainologija sakė…
Anaiptol - aš nepritariu neargumentuotai nuomonei ("o man tai patinka tas", "o man tai nepatinka tas"), nes tuomet neįmanoma prisikasti iki problemos šaknų. Mąstykit blaiviai - aš ir esu čia tam, kad apginčiau savo nuomonę, gerokai keisčiau būtų, jei su kiekvienu anonimu sutikčiau ar velčiausi į ginčius.
Anonimiškas sakė…
Autoriaus variantas kur kas geresnis. Pirmas, tai ne sirdele o zhopa, su isprievartautomis kitomis raidemis. Tie , kas iesko jame kazkokio indentiteto, panaseja i grafinio dizaino berascius.

Populiarūs įrašai