Kaip mes suprantame kompanijos įvaizdį
Mes - turiu galvoje Lietuvą. O suprantame štai taip:
Rodos, savaime aišku, kad kiekvienoje kompanijoje vadybininkai privalo laikytis verslo sferos apsirengimo etiketo, tačiau štai kompanijos drabužiams – iškaboms, eksterjerui ir aplinkos dizaino elementams tvarkingumo kriterijai negalioja. Tipiškai lietuviškas verslininko mentalitetas – prabrangus kompanijos automobilis, prabangus telefonas, šveicariškas laikrodis, Armani ar Chanel kostiumas, o visa kita – velniai nematė.
Rodos, savaime aišku, kad kiekvienoje kompanijoje vadybininkai privalo laikytis verslo sferos apsirengimo etiketo, tačiau štai kompanijos drabužiams – iškaboms, eksterjerui ir aplinkos dizaino elementams tvarkingumo kriterijai negalioja. Tipiškai lietuviškas verslininko mentalitetas – prabrangus kompanijos automobilis, prabangus telefonas, šveicariškas laikrodis, Armani ar Chanel kostiumas, o visa kita – velniai nematė.
Komentarai