Elitinis bevardžių klubas

Pasaulyje yra mažiau nei dešimt kompanijų, sąmoningai atsisakusių greta logo-simbolio buvusių kompanijų pavadinimų, t.y. logotipas-simbolis tapo vieninteliu kompanijos identifikatoriumi. Nes jų žinomumas toks, kad pavadinimas jau ir nebereikalingas.

Kaip parašė savo pranešime "Deutsche Bank": "The image Deutsche Bank presents to the world through its brand and visual identity is already a strong one, but Deutsche Bank’s intention is to go further and demonstrate that it has the confidence to be part of a very select set of global superbrands."

Lietuvoje vargu ar kuri kompanija (nors ir pasiekusi gerą žinomumo lygį) tokiam žingsniui ryžtųsi. Kita vertus, Lietuvoje ir nėra daug žinomų kompanijų, logotipuose naudojančių ne tipografinius ženklus.

Taigi, klubas:
Apple

AT&T (nuo 2010)

Deutsche Bank (nuo 2010)

Nike (nuo 1995)

Shell (nuo 1999) 
Starbucks (nuo 2011)

Target (nuo 2011)

Telstra (Australija, nuo 2011)



Teisybės dėlei reikėtų pridurti, kad bevardžius logotipus dalinai naudoja nemažai kompanijų, pvz. sporto prekių gamintojai (Lacoste, Puma, Adidas ir t.t.), automobilių gamintojai, tačiau naudoti logotipus be pavadinimo korporatyviam valdybų lygmenyje priėmė tik keletas aukščiau paminėtų įmonių.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
patiko įrašas

Populiarūs įrašai