Déjà vu arba apie ore sklandančias idėjas
Mieste jau kuris laikas "Clear Channel" stenduose afišuojama "Omnitel" ir "Swedbank" remiama reklamos kampanija "Kam to reikia?". Tai rami, tvarkinga, nedirginanti, hedonistinė ir isteblišmentinė reklama, kurioje naudojama beveik stock'inė fotografija ir turintis žiūrovą nustebinti tekstinis kalambūras. Tačiau mane neapleido mintis, kad šį žaidimą su dviguba teksto prasme jau esu matęs. Aišku, tai dar nereiškia, kad ir reklamos kūrėjai ją matė. Pasukęs smegenis, prisiminiau iš kur šis déjà vu. "Kam to reikia" man susišaukė su prancūzų reklamos agentūros "Leagas Delaney Paris Centre" 2003 - 2004 m. sukurta "Adia" (dabar - "Adia Adecco", teikianti laikino pakaitinio personalo paslaugas) reklamos kampaniją, kuri, beje, buvo paremta socialine įtampa ir drama.
Ir idėjų pasaulyje vis labiau ir labiau ankšta...
ADIA
"Ši moteris yra gera (savo darbe. (...). Nevertinkite pagal išvaizdą, vertinkite pagal kompetenciją" |
"Šis žmogus apsėstas (gerų darbo rezultatų. (...). Nevertinkite pagal išvaizdą, vertinkite pagal kompetenciją" |
Sunku išversti į lietuvių kalbą, gal taip - "Šis žmogus -holikas (darboholikas (...). Nevertinkite pagal išvaizdą, vertinkite pagal kompetenciją" |
"Ši moteris yra sunki (-asvorė savo profesijoje. (...). Nevertinkite pagal išvaizdą, vertinkite pagal kompetenciją" |
"Šis žmogus neturi ateities (jau užbaigtos. (...). Nevertinkite pagal išvaizdą, vertinkite pagal kompetenciją" |
"Šis jaunuolis yra laužytojas (idėjų. (...). Nevertinkite pagal išvaizdą, vertinkite pagal kompetenciją" |
Komentarai