Keistas šykštumas
2013 m. Lietuvoje buvo įregistruotas 13 471 naujas juridinis asmuo, t.y. po ~53 kiekvieną darbo dieną (2013-aisiais turėjome 251 darbo dieną). 2012 m. buvo įsteigta dar daugiau įmonių – 14 866.
Todėl skamba neįtikėtinai, bet mano žiniomis per visą Lietuvos nepriklausomybės laikotarpį neatsirado nei vienos kompanijos, besispecializuojančios pavadinimų kūrime! Taip, tai daro ir reklamos agentūros, ir viešųjų ryšių kompanijos, ir patys verslininkai, bet specializuotų įmonių nėra, nors universitetai kasmet išleidžia legionus filologų, sociologų ir rinkodarininkų.
Lygiai taip pat keista, kad "naujokai" pasikliauja namudininkais, kurdami savo įmonių /prekių logotipus. 53 užsakymai per dieną – darbo pakaktų daugeliui kvalifikuotų dizainerių ir dizaino studijų. Bet kur jie? Investicija – 1.35 Lt/dieną (skaičiuojant, kad vizualaus identiteto paketo minimali kaina ~ 5000 Lt ir jis tarnauja apie 10 metų), tai beveik 3x pigiau nei kavos puodelis IKI prekybos centre! Neįtikėtina!?
Ir todėl turime štai tokius "perliukus" - juokingas pavadinimas ir liūdnas logas iš 1952 m. prancūzų dizainerio Roger Excoffono sukurto "Banco" šrift0…
Įdėta 2014 II 27 |
Komentarai
1. Aš nesu web dizaineris
2. Aš nesukursiu nieko geriau nei Blogger ar Wordpress ar Tumblr
3. Tai tik asmeninis tinklaraštis (arba tiksliau atmintinė sau pačiam), nenešantis jokio pelno, tad investuoti į jį ir brendinti nėra prasmės.
4. Funkcionalumo prasme nematau didelio skirtumo tarp brendingo "banginių" tinklaraščių ir Blogger platformos, pvz.: http://johnsonbanks.co.uk/thoughtfortheweek/, http://landor.com/#!/talk/blog, http://lippincott.com/en/insights/category/2sense/