Verslo sėkme ir dizaineris

Šiandien lankiausi konferencijos "2Innovate", kurią organizavo ISM ir LPK, popietinėje sesijoje. Įdomu ir naudinga buvo išgirsti lietuviškas verslo sėkmės istorijas ("Biržų duona", "Chocolate Naïve", "Biok" ir "Probiosan"). Ta proga keli įdomūs pastebėjimai:
  • Nei vienas pranešėjas nepaminėjo dizainerio pavardės ar dizaino/reklamos studijos su kuriuo/-a bendradarbiauja, pavadinimo, nors buvo kalbama ir apie brendingą, ir apie grafinę komunikaciją, ir pakuotes, ir "design thinking". Vadinasi dizaineris mūsuose dar nėra laikomas verslo sėkmės bendraautoriu.
  • Prezentacijose gausu Google surastų trivialių vaizdų. Juose tekstai – angliški. Tai reiškia, kad Lietuvos auditorijai skirtų prezentacijų paruošimui investuojamas minimalus laikas ir pastangos ir į dizainerius tokiu atsakingu (mano supratimu) momentu nesikreipiama. Iš dalies suprantu ir pateisinu – juk už tai honorarai nemokami. Bet juk reputacija irgi svarbu?
Gaila, kad Arūnui Matačiui ("Chocolate Naïve") nepavyko parodyti savo prezentacijos, nes susidūrė su problema, kuriai ISM nepasiruošė – gan dažnai prezentacijos ir projektoriaus vaizdo formato parametrai konfliktuoja ir juos tenka derinti rankiniu būdu (pvz., vaizdo "Aspect Ratio"). Kadangi pranešėjo prezentacijos vaizdas ekranuose buvo deformuotas (suspaustas), o ISM kompetetingo techniko salėje nebuvo, A.Matačius prezentaciją atsisakė rodyti ir pranešimą pristatė tik žodžiu (būtent dėl panašių priežasčių aš visada iš anksto patikrinu prezentacijos-projektoriaus-programų suderinamumą). Beje, tai jam ir be vaizdo palydos visai puikiai pavyko. 
  

Ir pabaigai – kažkodėl K/A dalis Lietuvoje vyksta labai nedrąsiai. O juk:

Komentarai

Populiarūs įrašai