"Pentawards" pasibaigus: šių metų pakuotės dizaino tendencijos

Ką tik Londone pasibaigė vienas prestižiškiausių pasaulyje pakuočių dizaino konkursų "Pentawards". Jo žiuri nare buvo vienos stambiausių Rusijos dizaino agentūros "Depot WPF" vykdančioji direktorė Anna Lukanina. Štai jos pastabos apie 7 pasaulines pakuočių dizaino tendencijas.

1. Ypatingas dėmesys pakuočių medžiagų kokybei ir formai
Marc Jacobs Beauty Line (by Established)
Gino's Garden (by Marios Karystios)
2. Prekybos centrai virsta meno muziejais
Van der Burgh Chocolaad Jheronimus (by Studio Kluif) 
Heineken - The Rijksmuseum Bottles (by dBOD)
3. Ryškios metaforos ir antrojo lygio asociacijos
Prismologie (by Williams Murray Hamm)
Prismologie (by Williams Murray Hamm)
Prismologie (by Williams Murray Hamm)
Rawal Gin (by Dorian)
 4. Siekis suintriguoti pirkėją
Tentenublo Wines — Escondite Del Ardacho (by Calcco)
  5. Vienodas dėmesys visai produktų linijai
The Geometry Of Pasta (by Here Design)
The Geometry Of Pasta (by Here Design)
Ica - Gott Liv Private Label(by Designkontoret Silver)
Ica - Gott Liv Private Label(by Designkontoret Silver)
Ica - Gott Liv Private Label(by Designkontoret Silver)
Moraz + cosmetic line (by Sadowsky Berlin)
6. Demonstratyvaus vartojimo skatinimas
Beautifood — Oink, Oink (by Supperstudio)
Noroo - Pantone Premium Paint (by Brandchef)
7. Žaidimas su produktu ir suasmenintas kreipinys į pirkėją
Purearth (by Afterhours)
Silver Spoon - Enjoy (by Springetts Brand Design Consultants)
Wheat flour and dry yeast (by emart)

Pagal Sostav

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Šiaip tai pakuotė yra pats didžiausias pasaulyje nuostolis. Dizaineriai turėtų galvoti kaip pakuotės atsisakyti.
Artūras sakė…
Atsisakyti yra pernelyg utopiška. Artimų asketiškų ir depersonalizuotų maisto paketų, davinių pakuočių sąnaudos tikriausiai yra mažesnės negu šių komercinių, bet ar jos tinka rinkai?
Anonimiškas sakė…
Jei tu suprastum, aš tau paaiškinčiau.
Anonimiškas sakė…
Kaip suprasti "didžiausias pasaulyje" nuostolis? :)
Unknown sakė…
Žmonės valgo ne tik maistą, dažo ne tik dažus ir rašo ne tik pieštuku. Jie valgo brandus, dažo brandais, ir rašo brandais. Jau nebe 17 amžius, kai jei reikėdavo dažų, gaudavai tiesiog "dažų". Dabar jų galybės, vieni profesionalams, kiti mamytėms, treti dar nežinia kam. O gal tavo gyvenimo būdas glamūriškas ir prie dažų teptuko reikia plunksnelių? Rasit ir tokių, ir net visą pasirinkimą - visko yra per daug, o perteklius skatina aršesnes inovacijas. Žmonės mokės keliasdešimt centų brangiau už pakuotę su daliniu laku, nes jie valgo ne tik maistą, bet ir visą jo pakuotę. Jei žmonės būtų racionalūs ir logiški padarai, tokio dalyko kaip michelin žvaigždutės nebūtų.

Populiarūs įrašai