Lesto + Lietuvos dujos = Eso

Nuo kitų metų susilies du Lietuvos energetikos gigantai – "Lesto" ir "Lietuvos dujos". Be abejo, tokie mega susiliejimai norom nenorom primena "Leo LT" istoriją. Naujas darinys pavadintas "Energijos skirstymo operatorius" arba sutrumpintai ESO.

Strategija
ESO vadovas Aidas Ignatavičius pasakoja, jog prie naujo įmonės įvaizdžio dirba keliasdešimt darbuotojų – nuo komunikacijos ir rinkodaros specialistų iki aukščiausio lygio vadovų. "Labai svarbų vaidmenį atlieka ir mūsų išoriniai partneriai – reklamos ir ryšių su visuomene agentūros“, – teigė LESTO generalinis direktorius ir ESO vadovas.

ESO pavadinimą, pozicionavimą ir identitetą kūrė reklamos agentūra "McCann Vilnius", kuri su LESTO dirba nuo 2014 m., darbo procese buvo naudojama "Needscope" metodika. Iš visų pasiūlymų pasirinktas "nematomo profesionalo, įsipareigojusio savo klientams būti efektyviu ir patikimu partneriu" pozicionavimas. 

Pavadinimas
Pavadinimo pasirinkimą lėmė „Lietuvos energijos“ įmonių grupės darbuotojų balsavimas – daugiau nei 1000 balsavo už ESO. Man šis pavadimas turi vieną trūkumą – jo skambėjimas man automatiškai asocijuojasi su JAV energetikos milžine "Esso"("ExxonMobil").

Anot "McCann Vilnius"strategijos vadovo Tomo Bartninko, ESO pavadinimas, logotipas ir pozicionavimo strategija buvo sukurti per tris mėnesius. Agentūrai buvo keliamas uždavinys, kad logotipas perteiktų įmonės tikslą būti patikima partnere savo klientams, užtikrinti profesionalias ir kokybiškas elektros ir dujų skirstymo paslaugas. 

Logotipas
T. Bartninkas: „Siekėme, kad logotipas atspindėtų įmonės pastovumą, užtikrintumą, darną bei strategijoje apibrėžtas vertybes. Ne veltui pasirinkome ir aktyviai žalią logotipo spalvą, kuri reiškia harmoniją, saugumą ir augimą“. Šios spalvos pasirinkimą taip pat nulėmė būsimos bendrovės tikslas nuolat tobulėti, atspindėti jos pokyčių dvasią bei norą būti šalia klientų. 

Simbolika
„Logotipe matomas stiprus objektų ryšys. Tarpusavyje susijusios ir nenutrūkstamą ratą formuojančios linijos virsta ir ESO raidėmis, ir energijos grandine, ir net primena universalų įjungimo simbolį“, – pridūrė T. Bartninkas.

Ženklas, mano nuomone, atitinka šiuolaikinės ženklodaros tendencijas ir estetiką, man tik kelia abejonių vienas funkcinis aspektas – mažame mastelyje (pvz. iš toli ant automobilio, iškaboje), dėl per didelio elementų masių kontrasto, ESO darosi sunkiai įskaitomas. Taip pat tikiuosi, kad agentūra numatė ir alternatyvų – horizontalų – elementų komponavimą, nes užsidarymas kvadrate gali labai riboti komunikavimą.

Komentarai

? sakė…
Autorius pašalino šį komentarą.

Populiarūs įrašai